طرز تهیه شکلات حبه ای خانگی با طعم فوق العاده

اگر می خواهید یک شکلات مجلسی خوشمزه داشته باشید در این بخش با طرز تهیه شکلات حبه ای آشنا می شوید. این شکلات بسیار ساده تهیه می شود.

طرز تهیه شکلات حبه ای خانگی با طعم فوق العاده

شما برای داشتن این شکلات های حبه ای خوشمزه و مجلسی تنها به 3 قلم نیاز دارید. شما می توانید در این بخش با طرز تهیه شکلات حبه ای آشنا شوید. این شکلات ها فوق العاده عالی هستند.

برای داشتن یک شکلات با طعم بسیار عالی می توانید در لینک همراه ما باشید. شما می توانید با طرز تهیه شکلات چیپسی و شکلات انار آشنا شده و دستور تهیه این شکلات ها را مطالعه کنید.

مواد لازم شکلات حبه ای

مواد اولیه:

  • شیر خشک قنادی: 1 پیمانه
  • بیسکوییت پودر شده: 1 پیمانه
  • شکلات تخته ای خرد شده: 1 پیمانه

طرز تهیه شکلات حبه ای:

این شکلات فوق العاده خوشمزه و است و دستور تهیه بسیار ساده ای هم دارد. ابتدا باید تابه ای را روی حرارت قرار دهید حالا شیر خشک را درون تابه ریخته و مقداری تفت دهید تا شیر خشک قهوه ای شده و تغییر رنگ دهد. در این حین باید مدام شیر خشک را هم زده تا نسوزد. برای این کار از یک قاشق چوبی استفاده کنید.

دستور تهیه شکلات حبه ای

شیر خشک را از روی حرارت برداشته و کمی زمان داده تا خنک شود. شما باید حتما شیر خشک را درون تابه ای که نسبتا ضخیم باشد، تفت دهید این کار موجب شده تا شیر خشک زود نسوزد و به خوبی هم تفت بخورد. در صورتی که شیر خشک ها حین تفت دادن، به هم چسبید می توانید با غذاساز آن را به همراه بیسکوییت ها پودر کنید تا پوره شود.

شما در صورت دلخواه می توانید از بیسکوییت شکلاتی در این ترکیب فوق العاده استفاده کنید. بعد از اینکه بیسکوییت ها را به همراه شیر خشک های خنک شده درون میکسر خوب خرد کردید، سراغ آماده کردن بقیه مواد بروید.

طرز تهیه شکلات حبه ای

در این مرحله از طرز تهیه شکلات حبه ای باید شکلات های تخته ای را خرد کرده و درون ظرفی بریزید و روی حرارت بن ماری کنید. برای این کار از حرارت غیر مستقیم کتری استفاده کنید.

مقداری کره یا روغن مایع به شکلات ها اضافه کرده و آن را از روی حرارت بردارید. این شکلات باید کمی روان باشد. شکلات ها را به مواد بیسکویتی اضافه کرده و خوب هم بزنید تا مواد با یکدیگر ترکیب شده و فرم بگرید. حالا یک قابل سلیکونی برداشته و مقداری از مواد را درون قالب ریخته و به خوبی فشرده کنید.

قالب ها را درون یخچال قرار دهید و بعد از اینکه به خوبی بسته شد از قالب خارج کنید. شما می توانید روی این شکلات ها را به شیوه های مختلفی تزیین کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان