میزبانی والیبال قهرمانی مردان آسیا از آزادی تهران به دورنالاریوواسی ارومیه رسید؟

رئیس فدراسیون والیبال صبح فردا یکشنبه /۲۱ خرداد/ برای مذاکره با مقامات استانی آذربایجان‌غربی جهت اعطای میزبانی والیبال قهرمانی مردان آسیا به ارومیه وارد این شهر می شود.

میزبانی والیبال قهرمانی مردان آسیا از آزادی تهران به دورنالاریوواسی ارومیه رسید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بنا به اعلام رسانه‌های محلی و فدراسیون والیبال، با درخواست‌های متعدد و پیگیری‌های جدی و مستمر استاندار آذربایجان‌غربی و همراهی مسوولان ورزش و والیبال این استان جهت میزبانی از رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در سال 2023، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال پس از بررسی موضوع و مذاکره با مسوولان کنفدراسیون والیبال آسیا( AVC) صبح فردا یکشنبه 21 خردادماه به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون به ارومیه سفر خواهدکرد.

داورزنی در این سفر با استاندار آذربایجان‌غربی و مسوولان ورزش و والیبال این استان جهت بررسی شرایط و امکانات برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در سال 2023 گفتگو خواهد کرد و در صورت نهایی شدن مذاکرات تفاهم‌نامه میزبانی این رقابت‌ها به امضای طرفین خواهد رسید.

بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از 28 مرداد تا 4 شهریور ماه به میزبانی ایران با شرکت 18 تیم برگزار خواهد شد.

این رقابت‌ها پیش از این قرار بود در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود که با پیگیری های جدی و مستمر استاندار آذربایجان‌غربی و رایزنی های مدیرکل ورزش وجوانان استان، به نظر می‌رسد در نهایت به ارومیه، شهر عاشقان والیبال جهان رسیده و قرار است سالن دورنالاریوواسی و دو سالن دیگر شهر ارومیه میزبان این تورنمنت شوند.

ارومیه در چهار ماه اخیر میزبان مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان و مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی بود.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان