طرز تهیه پیتزا کارنه لذیذ و محبوب در خانه

طرز تهیه پیتزا کارنه با یک رسپی ساده و متنوع در این بخش قرار داده شده است که مطالعه می کنید. این پیتزا ترکیبی از قارچ، گوشت چرخی، پیاز بوده که یک پیتزای متنوع است.

طرز تهیه پیتزا کارنه لذیذ و محبوب در خانه

اگر به دنبال یک رسپی متنوع و جدید از پیترا هستید، می توانید در این بخش با طرز تهیه پیتزا کارنه آشنا شوید. این پیتزا ترکیب گوشت چرخی با دیگر مواد پیتزا بوده و می توانید از ترکیب گوشت ریش ریش نیز هم در آن استفاده کنید.

برای اینکه با یک رسپی خاص از پیتزاهای خانگی آشنا شوید، می توانید در این بخش با طرز پیتزا گوشت و پیتزا پستو آشنا شوید. این نوع پیتزاها طعم فوق العاده ای دارد.

طرز تهیه پیترا کانه

مواد اولیه:

  • گوشت چرخی: 100 گرم
  • پیاز: 2 عدد
  • پنیز پیتزا: 100 گرم
  • قارچ: 100 گرم
  • روغن زیتون: 4 قاشق غذاخوری
  • آویشن، فلفل، نمک، پودر سری: به میزان دلخواه
  • فلفل دلمه ای: 1 عدد
  • سس کچاپ: 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه پیتزا کارنه:

این پیتزا طعم فوق العاده ای داشته و در این بخش با این رسپی ساده آشنا می شوید. برای داشتن این نوع پیتزا باید ابتدا پیاز را نگینی کرده و درون تابه ای با مقداری روغن تفت دهید. بعد از سبک شدن می توانید به آن مقداری گوشت چرخی اضافه کنید.

مواد اولیه پیترا کانه

حالا از ادویه های ذکر شده برای مزه دار کردن گوشت می توانید، استفاده نمایید. شما می توانید دستور تهیه خمیر این پیتزا را در آرگا مطالعه کنید همچنین می توانید از خمیرهای آماده نیز استفاده کنید. خمیر را روی یک سطح پهن کرده و با استفاده از چند قاشق کچاپ سس را آغشته کنید.

حالا در این قسمت باید قارچ ها را ورقه ای کرده و تفت دهید. می توانید از مقداری آب لیمو نیز استفاده کنید. افزودن آب لیمو موجب شده تا قارچ ها سفیدتر شوند. حالا گوشت چزخی را روی خمیر ریخته و به خوبی تمام سطح خمیر را بپوشانید.

در این قسمت مقداری از قارچ های ورقه ای شده نیز روی آن ریخته و فلفل های دلمه ای نگینی شده را نیز روی آن بریزید. شما می توانید از مقداری گوجه نگینی شده نیز در این پیتزا استفاده کنید. شما می توانید مقدازی از فلفل دلمه ای را با گوشت چرخی تفت داده تا بوی بهتری داشته باشد.

می توانید مقداری از پودر آویشن را نیز روی این پیتزا ریخته و پیتزاهای حلقه ای شده را نیز روی آن قرار دهید. در این بخش از مقداری پیتزا استفاده کرده و روی آن بریزید.

دستور پخت پیترا کانه

در صورت دلخواه می توانید از مقداری سوسیس ورقه ای شده نیز استفاده کنید. تفت دادن مواد با استفاده از روغن زیتون نیز موجب شده تا پیتزای شما بهتر شود. این رسپی ساده بوده و شما می توانید با این شیوه یک پیتزا داشته باشید.

طرز تهیه پیترا کارنه با این رسپی عالی بوده و بعد از این دستور می توانید، فر را در دمای 180 درجه سانتی گراد قرار داده و بعد از گرم شدن باید پیتزا را درون فر بگذارید. بعد از پخت می توانید، گریل را قرار داده و زمان دهید تا پیتزا طلایی شود.

شما می توانید از گوشت پخته شده و ریش ریش استفاده نمایید. در این صورت یک پیتزای متنوع دیگری دارید. مهم ترین رسپی در این نوع پیتزا استفاده از پیاز بوده که در دیگر پیتراها این مورد استفاده نمی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان