طرز تهیه خورش انبه با طعم فوق العاده عالی

اگر از علاقه مندان به آشپزی های خانگی هستید، می توانید در این بخش با طرز تهیه خورش انبه آشنا شوید. این خورشت ترکیبی از مرغ، انبه و مرغ است.

طرز تهیه خورش انبه با طعم فوق العاده عالی

اگر به دنبال دستور تهیه یک خورشت متنوع هستید، می توانید در این بخش با طرز تهیه خورش انبه آشنا شوید. این خورشت خوشمزه را می توانید با رسپی ساده ای تهیه کنید و بر روی سفره های مهمانی خود قرار دهید.

برای داشتن انواعی از خورشت های خانگی کافی است تا در ارگا با طرز تهیه خورش گلابی و خورش کرفس آشنا شوید. این نوع خورشت ها طعم و مزه ای فوق العاده دارند.

مواد اولیه:

  • انبه: 3 عدد
  • مرغ: 600 گرم
  • پیاز: 3 عدد
  • شیر نارگیل: 2 پیمانه
  • پودر سیر: 2 قاشق غذاخوری
  • پودر پیاز: 2 قاشق غذاخوری
  • ادویه کاری: 5 قاشق غذاخوری
  • زیره: 1 قاشق غذاخوری
  • فلفل سیاه، نمک، پاپریکا، فلفل قرمز: به میزان لازم
  • تخم گشنیز: 1 قاشق غذاخوری

طرز تهیه خورش انبه

طرز تهیه خورش انبه:

این خورشت فوق العاده خوشمزه و با دستور تهیه ای راحت است. شما می توانید در این بخش با نحوه تهیه این خورشت خانگی آشنا شوید. ابتدا باید انبه را از وسط دو نیم کرده و هسته آن را خارج کنید‌. انبه را پوست کنده و درون یک مخلوط کن بریزید. در این بخش نیز باید مقداری شیر نارگیل درون غذاساز ریخته و با یکدیگر میکس کنید تا مخلوط شما یکدست شود.

حالا نوبت با تفت دادن پیازها می رسد. پیاز را رنده کرده و درون تابه ای با مقداری روغن تفت دهید و مقداری نیز پودر پیاز، پودر سیر، کاری، تخم گشنیز و مقداری نیز زیره به آن اضافه کنید. در این بخش وقتی عطر ادویه ها بلند شد، می توانید مرغ ها را به صورت مکعبی برش داده و درون تابه ریخته و تفت دهید.

مواد اولیه خورش انبه

بعد از اینکه مرغ ها کمی تفت خورد و تغییر رنگ داد، باید مواد انبه را به آن اضافه کنید. مواد میکس شده انبه و شیر نارگیل را اضافه کرده و روی حرارت بگذارید تا به آرامی مرغ پخته شود. این‌ خورشت را می توانید در کنار پلوی ساده نیز سرو کنید.

طرز تهیه خورش انبه با این شیوه بسیار ساده بوده و شما می توانید این خورشت خانگی خوشمزه را داشته باشید. این خورشت را در فصل های مختلفی از سال با انبه فریز شده نیز می توانید داشته باشید.

دستور تهیه خورش انبه

طعم و عطر این خورشت عالی بوده و طعم فوق العاده ای نیز دارد. برای داشتن این خورشت خوشمزه می توانید از میوه های تازه نیز استفاده کنید. شما با این رسپی می توانید یک خورشت میوه ای دیگر داشته باشید. خورشت پرتقالی نیز یک خورشت متنوع دیگر بوده که با این شیوه می توانید این میوه خورشت خانگی را داشته باشید.

برای این خورشت باید از مرغ استفاده کنید. مرغ در این خورشت طعم عالی داشته و می توانید در صورت دلخواه نیز از مقداری زعفران برای تغییر رنگ این خورشت استفاده کنید. ترکیب نارگیل و انبه طعم و عطر خاصی به این خورشت می دهد. این خورشت نباید آبکی باشد و باید زمان دهید تا با حرارت ملایم به خوبی پخته و جاافتاده شود. استفاده از ران و سینه مرغ نیز در این غذا عالی بوده و گزینه خوبی است. شما می توانید در آرگا انواع خورشت های میوه ای مختلف را تهیه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان