طرز تهیه پیتزا قارچ و اسفناج محبوب و خوشمزه

همانطور که می دانید پیتزا یکی از انواع فست فود های بسیار خوشمزه و پرطرفدار است که دارای انواع مختلفی است و پیتزا قارچ و اسفناج طرفدران زیادی را به خود را جذب کرده است به همین خاطر، در این مقاله با طرز تهیه پیتزا قارچ و اسفناج آشنا خواهید شد.

طرز تهیه پیتزا قارچ و اسفناج محبوب و خوشمزه

پیتزا به عنوان یک غذای خوشمزه محسوب می شود که عموماٌ با موادی تهیه می شوند که چندان سالم نیستند اما شما می توانید در منزل با مواد سالم و مقوی نیز پیتزا خوشمزه ای تهیه کنید بنابراین، اگر شما نیز به دنبال طرز تهیه پیتزا قارچ و اسفناج هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با طرز تهیه پیتزا قارچ و اسفناج

پیتزا اسفناج و قارچ جزو غذا های خوشمزه بین المللی می باشد که با مواد متنوعی تهیه می شود و هم با فر و هم بدون فر می توانید این پیتزا خوشمزه را تهیه کنید و به راحتی می توانید در منزل تان این پیتزای خوشمزه را مانند پیتزا سوسیس و پیتزا مرغ خامه ای در منزل تهیه نمایید ازاین رو، در ادامه مطلب نحوه تهیه پیتزا قارچ و اسفناج را در اختیارتان خواهیم گذاشت تا بتوانیداین  پیتزای خوشمزه ای تهیه و نوش جان کنید.

مواد لازم :

  • نان تست : چهار عدد
  • اسفناج : نیم کیلو
  • قارچ : صد گرم
  • گوجه فرنگی : یک عدد
  • پینیر پیتزا : صد گرم بسته به ذائقه تان
  • ذرت : دو قاشق غذا خوری
  • فلفل دلمه ای کوچک : یک چهارم
  • پیاز : یک عدد
  • روغن، نمک، فلفل و زردچوبه : به مقدار لازم

دستور پخت پیتزا قارچ و اسفناج
نحوه تهیه :

در روش تهیه پیتزا قارچ و اسفناج  ابتدا پیازها را خلالی ریز نمایید و در مقدار کمی روغن پیاز ها را سرخ نمایید و بعد اسفناج پخته شده را همراه با نمک، فلفل، زردچوبه بیفزایید و سرخ نمایید.

حالا قارچ ها را اسلایس کرده و در مقدار کمی روغن تفت دهید و بعد فلفل دلمه ای و گوجه فرنگی را در اندازه های دلخواه خرد کرده و ذرت را نیز آماده کرده و کنار بگذارید.

در مرحله بعدی نان تست را داخل سینی چیده و بر روی آن پنیر پیتزا بریزید و بعد اسفناج های پخته شده را روی آن قرار دهید.

حالا قارچ ها روی آن ریخته و بعد ذرت و گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای نیز ریخته و بعد کمی پنیر پیتزا بر روی مواد بریزید.

در مرحله پایانی از نحوه تهیه پیتزا قارچ و اسفناج به مدت پنج دقیقه داخل فر داغ گذاشته تا پنیر آن آب شود و همچنین می توانید گریل را نیز روشن نمایید تا پنیر آن برشته شود، نوش جان.

نحوه تهیه پیتزا قارچ و اسفناج

نکته : می توانید ذرت و فلفل دلمه ای را از دستور تهیه حدف نمایید.

در پایان به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل با کلیک بر روی انواع پیتزا می توانید با نحوه تهیه پیتزا های مختلف آشنا شوید و در منزل به راحتی آن ها را تهیه نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان