کار و کسب / قسمت دوم : گفتگو با حمید محمودزاده

واقعیت‌های سخت و شیرین کارآفرینی در ایران

به سراغ مهندس حمید محمودزاده موسسه و مدیر عامل crm دیدار رفتیم تا داستان دره‌ها و قله‌های مسیر کارآفرینی ایشان در ایران را بشنویم و ببینیم.

عصر ایران ــ کارآفرینی واژه ای زیبا و عجیب است. از یک سو تداعی کننده ثروت و شهرت و رشد و سفره‌داری و ارزش آفرینی است و از سوی دیگر نماد سختی و مبارزه و تاب آوری است.

گفتگو را این‌جا ببینید

آنچه در کتاب‌های کارآفرینی و زندگی کارآفرینان بین‌المللی که در ایران منتشر می‌شوند می‌خوانیم بیشتر با وجهه اول کارآفرینی آشنا می‌شویم و شاید حتی انگیزه‌هایی در ما برای خلق کار و کسب شخصی جوانه می‌زند.

اما گویا در اقتصاد دولتی و بسته ایران که اصولا دولت‌ها به جای تسهیلگری کار و کسب به مانع اصلی توسعه تبدیل شده اند، بیشتر روی دوم کارآفرینی را باید بشناسیم.

به همین دلیل در این این قسمت پادکست عصر کار و کسب به سراغ مهندی حمید محمودزاده موسسه و مدیر عامل crm دیدار رفتیم تا داستان دره‌ها و قله‌های مسیر کارآفرینی ایشان در ایران را بشنویم و ببینیم چگونه در این اکوسیستم سخت و بی ثبات مسیر خلق برندی موفق را پیش گرفته اند‌

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر