طرز تهیه برگر کریسپی خوشمزه و محبوب

شما علاقه مندان به آشپزی های خانگی می توانید در این بخش با طرز تهیه برگر کریپسی ویژه آشنا شوید. این برگر طعم عالی داشته و یک برگر ترد و سوخاری است.

طرز تهیه برگر کریسپی خوشمزه و محبوب

طرز تهیه برگر کریپسی با یک دستور ساده و کاربردی را می توانید در این بخش مطالعه کنید. برای داشتن این نوع برگر ویژه رستورانی می‌توانید در این بخش با یک رسپی ساده همراه ما باشید

شما علاقه مندان به آشپزی های خانگی دستور ساده و کاربردی از انواع فست فودها را می توانید در این بخش مطالعه کنید. طرز تهیه برگر بروکلی و برگر ماهی با رسپی های ویژه را در این بخش می خوانید.

طرز تهیه برگر کریپسی

مواد اولیه:

  • سیب زمینی: نیم کیلو
  • پنیر موزارلا: 250 گرم
  • ران مرغ: 1 کیلوگرم
  • نمک: به میزان لازم
  • برگ بو: 2 عدد
  • فلفل سیاه: به میزان لازم
  • تخم مرغ: 3 عدد
  • آرد سوخاری: 1 پیمانه
  • آرد: 4 قاشق غذاخوری

طرز تهیه برگر کریپسی:

برای داشتن این مرغ ویژه با طعم فوق العاده ابتدا باید مرغ‌ های خود را کمی آب پز کنید. برای اینکه مرغ‌ های شما عطردار شود، می‌ توانید از مقداری فلفل سیاه و برگ بو برای مزه‌ دار شدن آن استفاده کنید. در ادامه زمان دهید تا مرغ شما به خوبی آب پز شده و نرم شود. برای مزه‌ دار کردن مرغ در صورت دلخواه می‌ توانید از مقداری پیاز سیر چوب دارچین نیز استفاده کنید.

نحوه طبخ برگر کریپسی

بعد از اینکه مرغ‌ ها پخته شد، از درون آب خارج کرده و زمان دهید تا کمی آب آن کشیده شود. در این بخش می‌ توانید مقداری آرد را به همراه کمی زردچوبه، نمک و فلفل مزه‌ دار کنید. تخم مرغ‌ ها را درون ظرفی شکسته کمی هم بزنید و ران‌ های مرغ را درون تخم مرغ‌ ها بغلتانید. در این بخش باید مرغ‌ ها را درون قرار داده و به خوبی آن را به آرد آغشته کنید.

برای اینکه یک مرغ کریپسی داشته باشید، باید یک مرتبه دیگر مرغ را درون تخم مرغ انداخته و مجدد درون آرد بغلطانید. در آخرین مرحله که مرغ‌ ها را درون تخم مرغ قرار دادید باید درون آرد سوخاری یا چیپس‌ های خرد شده قرار دهید. در این بخش باید مقداری روغن درون ریخته و ران های مرغ را درون آن سرخ کنید.

روش تهیه برگر کریپسی

شما در آخرین مرحله می‌ توانید مقداری پنیر موزارلا را روی مرغ‌ ها ریخته و زمان دهید تا باز شود. در این مرحله از طرز تهیه مرغ کریپسی می‌ توانید آن را درون ظرف‌های مخصوص سرو کرده شما می‌ توانید از سیب زمینی سرخ شده نیز برای این مرغ‌ های سوخاری استفاده کنید.

این برگر ویژه را می‌ توانید برای پذیرایی در مهمانی‌ های خود تهیه کرده و نوش جان کنید. شما برای داشتن یک برگر ویژه می‌ توانید گوشت مرغ را چرخ کرده و یا از گوشت گوسفند چرخ شده استفاده نمایید.

در این روش باید مواد را مزه‌ دار کرده و درون یخچال قرار دهید تا مواد شما به خوبی منسجم شود. بعد از اینکه مواد شما به خوبی منسجم شد، باید مواد را درون تخم مرغ و آرد سوخاری بغلتانید و درون روغن سرخ کنید. در این صورت می‌توانید یک برگر ویژه را تجربه نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر