واکنش سفارت ایران در بیروت به رونمایی پایگاه زیرزمینی حزب الله لبنان : این شهر‌های موشکی در سراسر جغرافیای ایران قرار دارند

حزب الله لبنان در رونمایی از پایگاه سری خود اعلام کرد: یکی از پیام‌های «عماد ۴» نشان دادن میزان «محرمانه بودن بسیار عالی» در مورد مکان قابلیت‌های موشکی حزب‌الله است.

سفارت ایران در بیروت نیز به ویدیوی حزب‌الله لبنان درباره پایگاه زیرزمینی‌اش واکنش نشان داد و اعلام کرد: در زبان فارسی به تأسیسات موشکی واقع در زیر زمین و درون صخره‌ها و کوه‌ها «شهرهای موشکی» می‌گوییم.
 
به گزارش ایسنا، سفارت ایران در بیروت نوشت: این شهرهای موشکی در سراسر جغرافیای ایران قرار دارند و رعب و وحشت را در دل دشمنان ایران می‌پاشند.
 
المیادین گزارش داد سفارت ایران همچنین افزود: در صورت لزوم می‌توانیم از هر نقطه‌ای در جمهوری اسلامی ایران به دشمن حمله کنیم.
 
رسانه‌های نظامی مقاومت اسلامی لبنان ویدیویی تحت عنوان «کوه‌های ما گنجینه‌های ما هستند» از پایگاه موشکی سری «عماد 4» حزب‌الله پخش کردند.
 
حزب‌الله لبنان در رونمایی از پایگاه سری خود اعلام کرد: یکی از پیام‌های «عماد 4» نشان دادن میزان «محرمانه بودن بسیار عالی» در مورد مکان قابلیت‌های موشکی حزب‌الله است.
 
طبق گزارش المیادین به نقل از رسانه‌ نظامی حزب‌الله لبنان، تأسیسات واقع در اعماق زمین نه تنها از قابلیت‌های اطلاعاتی متخاصم به دور است، بلکه در برابر اهداف متخاصم نیز در امان می‌ماند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر