در سال جاری؛

جلد ۱۳ دائرة‌المعارف قرآن و جلد ۷ تفسیر آموزشی چاپ می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: جلد سیزدهم دائرة‌المعارف قرآن و جلد هشتم تفسیر آموزشی توسط موسسه بوستان کتاب چاپ می‌شود.

عبدالهادی اشرفی، مدیر تولید موسسه بوستان کتاب در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: امسال بوستان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی قرآن در تهران حضور پررنگی دارد و 9 عنوان کتاب چاپ اول را ارایه خواهد داد.

وی افزود: مجلدات ششم و هفتم تفسیر آموزشی در سال 92 و ابتدای 93 به چاپ رسیده و جلد هفتم در نمایشگاه بین‌المللی قرآن در معرض بازدید علاقه‌مندان است.

اشرفی تصریح کرد: فرصت‌هایی از ماه خدا و مجموعه مقالات مهدویت از دیگر آثاری است که در سال 93 به چاپ رسیده و در نمایشگاه عرضه شده است.

وی با بیان اینکه 100عنوان چاپ اول در طول سال 93 خواهیم داشت، اظهار کرد: تعداد عناوین انتشار‌یافته نسبت به سال‌های قبل کم نشده و در سال جدید آثار بازچاپ شده بیشتری داریم که در مجموع نزدیک به 400 عنوان کتاب در طول امسال چاپ خواهد شد.

اشرفی با بیان اینکه دایرة‌المعارف قرآن در مجموع به 35 جلد خواهد رسید، عنوان کرد: جلد دوازدهم دائرة المعارف قرآن کریم در دست چاپ است و جلد سیزدهم آن نیز تا پایان سال چاپ خواهد شد.

وی افزود: همچنین تفسیر آموزشی که به نظر می‌رسد در مجموع 14 جلد شود به جلد 8 و 9 رسیده که این دو مجلد نیز تا پایان امسال منتشر می‌شوند.

موسسه بوستان کتاب یکی از بزرگ‌ترین موسسات نشر کتاب در ایران وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر