تداوم توسعه و اجرای فیبرنوری مخابرات در شهرها و روستاهای شهرستان دامغان با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۴ میلیارد ریال

با هدف ارائه سرویس اینترنت پرسرعت و حفظ پایداری شبکه، سوئیچ مرکز مخابراتی روستای دروار شهرستان دامغان به کافو POTS/ONU ارتقاء یافت و عملیات فیبرکشی شهرک بوستان و خیابان شهید قرنی این شهرستان اجرا شد.

تداوم توسعه و اجرای فیبرنوری مخابرات در شهرها و روستاهای شهرستان دامغان با سرمایه‌گذاری بیش از 24 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، مجید نصیری با اعلام این خبر گفت: در راستای خدمات‌دهی مطلوب مخابراتی و ارتباطی به روستائیان، برگردان و تعویض سوئیچ مرکز مخابرات روستای دروار بخش امیرآباد دامغان با موفقیت انجام شد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان دامغان خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح 440 نفر از مشترکین این روستا از امکانات و مزایا این کافو بهره‌مند شدند.

نصیری تجهیزات POTS/ONU را راه‌حلی مناسب برای بهینه‌سازی شبکه‌های مخابراتی دانست و افزود: با نصب این تجهیزات، شاهد افزایش کیفیت، ظرفیت و ارتقاء سرویس‌های مخابراتی در این منطقه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در مسیر توسعه و اجرای فیبرنوری مخابرات و با هدف ارتقاء کیفی ارتباطات و دیتا حوزه شهری، برگردان مسیر کانالی و جایگزینی فیبرنوری به طول 2000 متر در شهرک بوستان دامغان انجام شد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان دامغان همچنین از اجرای طرح FTTH در خیابان شهید قرنی این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح با حفاری و فیبرکشی 750 متری اجرایی شد.

مجید نصیری در پایان خاطر نشان شد: این اقدامات با سرمایه‌گذاری بالغ بر 24 میلیارد و 750 میلیون ریال و به همت کارشناسان مجرب شبکه در کوتاه‌ترین زمان با موفقیت به اتمام رسید.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان