همستر کامبت نقد شد/ همه چیز در مورد ‍برداشت توکن و انتخاب کیف پول

سرانجام پس از اعلام تاریخ لیست توکن HMSTR و فهرست صرافی‌های لیست‌کننده این پروژه، گزینه برداشت توکن و انتخاب کیف پول همستر کامبت فعال شد.

همستر کامبت نقد شد/ همه چیز در مورد ‍برداشت توکن و انتخاب کیف پول

یه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از گجت نیوز پس از انتشار فهرست صرافی‌هایی لیست کننده توکن همستر در آخرین اخبار ارز دیجیتال، نوبت به گزینه برداشت توکن و انتخاب رسمی کیف پول رسیده است. به تازگی اطلاعیه‌ای در کانال تلگرامی این پروژه منتشر شده که نشان می‌دهد، کاربران ربات باید یک گام دیگر برای پول شدن توکن‌های خود بردارند.

گزینه برداشت توکن و انتخاب کیف پول همستر کامبت

همستر کامبت اوایل هفته دوم شهریور ماه، خبر از لیست توکن در صرافی‌های معتبر جهانی داد. هم اکنون می‌دانیم که از 5 مهر ماه 1403، فرآیند ضرب توکن و لیست آن در صرافی‌های بزرگی مثل بایننس، اوکی اکسچنج و بای بیت انجام می‌شود و سپس کاربران می‌توانند توکن‌های خود را تبدیل به ریال کنند.

همستر کامبت نقد شد/ همه چیز در مورد ‍برداشت توکن و انتخاب کیف پول

تیم توسعه دهنده این بازی تلگرامی اخیرا از گزینه برداشت توکن رونمایی کرده و باید دقت داشت که قرار نیست در مقطع کنونی برداشت توکن‌ها انجام شود و صرفا با معرفی کیف پول‌ها و مشخص کردن نوع برداشت پاداش طرف هستیم. در ادامه با دو نوع برداشت توکن آشنا خواهیم شد و هر یک را به دقت توضیح می‌دهیم.

راه های برداشت توکن همستر

اول از همه تأکید می‌کنیم که با انتخاب روش برداشت توکن همستر، هیچ چیز قابل تغییر نخواهد بود؛ بنابراین در انتخاب نحوه برداشت توکن و انتخاب کیف پول دلخواه، دقت کنید. به طور کلی 2 روش برای برداشت وجود دارد:

  • برداشت به مقصد صرافی‌های متمرکز مثل بایننس و… که این روش به دلیل وجود تحریم‌ها و دردسرهای احتمالی، اصلا پیشنهاد نمی‌شود.
  • برداشت به مقصد کیف پول‌های غیرحضانتی مثل تون کیپر که مطابق با تصویر پایین با فلش زرد رنگ مشخص شده است.

همستر کامبت نقد شد/ همه چیز در مورد ‍برداشت توکن و انتخاب کیف پول

با انتخاب گزینه کیف پول‌های غیرحضانتی، وارد صفحه جدیدی می‌شوید. (تصویر وسط) در این قسمت اگر آدرس کیف پولی که مشاهده می‌کنید (فلش سبز رنگ)، همان کیف پولی است که از قبل وارد کرده‌اید، می‌توانید با انتخاب گزینه مشخص شده در تصویر با فلش قرمز رنگ، کار را تمام کرده و اگر قصد دارید یک آدرس کیف پول دیگر انتخاب کنید باید گزینه‌ای که با فلش آبی رنگ مشخص شده را انتخاب کنید.

اگر مراحل فوق را به ترتیب و مطابق با تصویر انجام دهید، تیک سبز رنگی نمایش داده خواهد شد که به منزله پایان کار است. در پایان باید مجددا تأکید کنیم که انتخاب شما باید کیف پول غیرحضانتی باشد تا بتوانید همچون توکن داگز، مراحل برداشت ریالی پاداش خود را با موفقیت طی کنید.

227323

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان