ماهان شبکه ایرانیان

تقدیر رئیس جامعه المصطفی(ص) از مجریان جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث

گروه حوزه‌های علمیه: رئیس جامعه المصطفی العالمیه با صدور پیامی از مجریان بیستمین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث این نهاد حوزوی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در این نامه آمده است: بی گمان تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی شما و همکاران محترمتان در برگزاری بیستمین دوره همایش جهانی قرآن و حدیث، باقیات صالحاتی است که آثار و برکات آن در دنیا و آخرت نصیب و بهره شما خواهد شد؛ چرا که خداوند تبارک و تعالی وعده نیکو به همه اهل ایمان و عمل صالح داده  تا در چارچوب اصل کلی «وَنَکْتُبُ مَا قَدَّمُوا وَآثَارَهُمْ وَکُلَّ شَیْءٍ أحْصَیْنَاهُ فِی إِمَامٍ مُبِینٍ» رفعت و درجاتی را به آنان عنایت کند که کلمه طیبه الهی را با عمل صالح خویش بالا برده‌اند. در بخش دیگری از این نامه تصریح شده است: البته شایستگان و پیشگامان در این عرصه نیز هماره در اوج خواهند درخشید و نه تنها مصداق «أُوْلَـئِکَ هُمُ الْمُؤْمِنُونَ حَقًّا لَّهُمْ دَرَجَاتٌ عِندَ رَبِّهِمْ وَمَغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ کَرِیمٌ» خواهند بود، بلکه فراتر از آن، مصداق«هُمْ دَرَجَاتٌ عِندَ اللّهِ» هستند، به گونه ای که خودشان بهشت و روح و ریحان خواهند بود: «فَرَوْحٌ وَرَیْحَانٌ وَجَنَّةُ نَعِیمٍ» و در جنت قرب الهی در جنت ذات فراتر از جنت صفات و جنت افعال در مقام اطمینان الهی به ذکر الله در جوار « فِی مَقْعَدِ صِدْقٍ عِندَ مَلِیکٍ مُّقْتَدِرٍ» جلوس می‌یابند و از اصحاب دعوت الهی و مبلغان رسالات خداوندی بر سر سفره کوثر یاسین از شراب طهور الهی و نزل طیب خداوندی بهره‌مند خواهند بود.

در ادامه نامه رئیس المصطفی آمده است: این جانب به حسب وظیفه و تکلیف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» بر ذمه خود دیده ام تا با کلام بر نگاره بنان در مقام کاتب این سطور از خدمات شایان شما و همکارانتان به ویژه جناب آقای اسدی تشکر و قدردانی نمایم. جشنواره بیستم به بذل مساعدت‌های یاوران خالص و مخلص چنان درخشید که از جمله آثار و برکات آن، تجلیل از فرزانه حکیم، مفسر بی بدیل، فقیه اصولی بی نظیر، عالم عامل، دانای منقول و معقول حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی بود. بی گمان پاسداشت چنین فرزانگانی از سوی جامعة المصطفی العالمیة به عنوان دانشگاه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آثار و ثمراتی برای همگان به ویژه المصطفائیان دارد که سرمشق گیری از آنان از سوی طلاب و دانشجویان و فضلا یکی از آن‌هاست. باشد تا در آینده پیش از گذشته در بهبود ارزش‌ها و تحکیم استوانه‌ها و استواری اصول‌ها گام برداشته و در جشنواره‌های بعدی پیش از امروز درخشش و موفقیت کسب کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان