این برند را مریم وحیدزاده در سال 2012 به راه انداخت. حس زیباییشناسی این برند متناسب با ذائقه جوانان ایران است. این برند محصولاتی سرزنده، با بلوکهای رنگ زیبا، و همچنین اکسسوریهای دراماتیک دارد. وحیدزاده افتخار میکند که محصولاتی را تولید میکند که کاملا راحت هستند و از پوشاک پر هرج و مرج و برشهای غیر راحت دوری میکند.
برند او در ماههای گذشته ثبت شده ولی وحیدزاده مقدار زیادی از فروشهایش را از طریق شبکههای اجتماعی انجام میدهد. او محصولات جدید خود را معرفی میکند و با مشتریان از طریق این شبکهها در ارتباط است. وحیدزاده مانند بسیاری از طراحان دیگر مشوق خلاقیت و بیان کردن حس هنری است. او مردم کشورش را ترغیب میکند که مدی متناسب با کشور ایران پیدا کنند، به جای آن که به سراغ برندهای غربی بروند.