۸ برند ورزشی که باید شما آنها را بشناسید

مطمئن باشید شما هم می‌توانید یکی از بهترین دوندگان و ورزشکاران استقامتی باشید

Tracksmith

مطمئن باشید شما هم می‌توانید یکی از بهترین دوندگان و ورزشکاران استقامتی باشید. حقیقتی که وجود دارد این است که لباس‌های آن‌ها در بهترین حالت ساخت، اندام آن‌ها همیشه آماده و عموماً در نگاه عادی هم بسیار ورزیده و حرفه‌ای دیده می‌شوند. ولی برای شما امکان دیگری هم وجود دارد. امکانی که شمارا از نگاه دیگران که همیشه سؤالاتی در مورد پوشش و فرم دویدن شما دارند برطرف می‌کند.سوالاتی همانند اینکه، این آدم غریبه کی هست؟ چرا به این خوبی دوندگی می‌کند؟ مسلماً فهمیده‌اید منظورم چه چیزی است؟ بله منظور من نوع لباس ورزشی و پوشیدنی شما است؛ بنابراین اگر لباس ورزشی خوبی دارید، بعد از خوردن کافی خودتان پا به مسیر بگذارید وگرنه مقاله ما را تا انتها بخوانید. با بنیتا همراه باشید.

 

Tracksmith

ایفلی رّد (Iffley Road)
شرکت ایفلی رّد (Iffley Road) متعلق به بریتانیا است. عنوانی که همه از این شرکت می‌شناسند میراث زیبایی است. باوجود حرفه‌ای بودن دوخت و شکل این لباس‌ها که شمارا همانند یک دونده و ورزشکار حرفه‌ای نشان می‌دهد، رنگ این لباس‌ها کمی کسل کنند هستند. با پوشیدن این نوع لباس‌ها از برند ایفلی رّد (Iffley Road) همانند یک پسر باادب خواهید شد.

 

Tracksmith

ایزاورا (Isaora)
شرکت ایزاورا (Isaora) در شهر سیب بزرگ، نیویورک متولدشده است. از ویژگی‌های محصولات این شرکت می‌توان به‌دقت آن‌ها در تولید محصولاتی باکیفیت‌های حرفه‌ای است. کیفیت‌هایی که برای دوندگی بسیار مهم هستند. بسیاری از محصولات آن‌ها همانند تی‌شرت و شلوارک ورزشی آن‌ها در نقاطی که اصطکاک با بدن دارند، توری و از جنس الیاف خاصی هستند که قدرت چرخش و حرکت را افزایش دهند. همچنین در شلوارک‌ها، برای حفظ جان دونده در شب، از نوارهای نوری استفاده کرده‌اند که در اثر بازتاب نور ماشین، دونده در تاریکی مشخص می‌شود.

 

Tracksmith

سور (Soar)
برند سور (Soar) یکی دیگر از طراحی‌های انگلیسی‌ها است که با برند قبلی ما ایفلی رّد (Iffley Road) در رقابت شدید هستند. سور (Soar) برای ساخت لباس‌های خود از الیاف ژاپنی استفاده می‌کند. در دوخت خودش از حرفه‌ای‌های اروپا کمک می‌گیرد، حرفه‌ای‌هایی که علاوه بردوخت به آن کمک می‌کنند تا در طول سالهای مختلف همیشه در بازار فروش در رتبه‌های اول قرار گیرد. انتظارات در مورد عملکرد و سبک لباس در این برند بسیار بالا است.

 

satisfy

سَتیسفای (Satisfy)
سَتیسفای (Satisfy) یکی از پیشگامان عرصه مد در این لیست است. طرح‌های این شرکت تمام طراحی‌های مد روز را زیر سؤال برده است و طرح‌هایی به‌شدت جسورانه با خود به همراه داشته است. ازجمله طراحی‌های این برند می‌توان به پیراهن شانه‌دار قابل‌حمل اشاره کرد، برای زمان‌هایی که شما در حین دوندگی حس می‌کنید سردتان شده است و باید لباس دیگری هم داشته باشید این پیراهن شانه‌دار بسیار مناسب حال شما است. یک کیف هم برای حمل تمامی وسایل معمولاً تعبیه می‌شود. تا بتوانید محصولات را به‌راحتی با خودتان حمل کنید.

 

Tracksmith

ترک اِسمیث (Tracksmith)
لباس‌های ترک اِسمیث (Tracksmith) شاید به‌تنهایی قدیمی به نظر برسند ولی وقتی با فنّاوری و الیاف هوشمند ترکیب می‌شوند، هیچ رقیبی برای آن‌ها وجود نخواهد داشت. به‌تنهایی این برند می‌تواند پیشگام آینده باشد. این شرکت در انگلیس پایه‌گذاری شده است که دارای تاریخ غنی در دوندگی است، این برند هم کوشش دارد تا این فرهنگ را با خود داشته باشد.

 

Tracksmith

جانجی (Janji)
یکی دیگر از شرکت‌های انگلیسی پیشگام در صنعت ورزش دوندگی که در بوستون قرار دارد برند جانجی است. به‌عنوان یکی از موفق‌ترین طرح‌های مشارکت مردمی، این شرکت به تصفیه و رساندن آب سالم به دست مردم انگلیس کمک‌های زیادی کرده است. رنگ در این برند از تمامی برندهای معرفی‌شده در این لیست بیشتر به چشم می‌آید. رنگ‌های روشن و چشم‌نواز، عنصری که فرهنگ عامیانه انگلیس را هم با خود به همراه دارد.

 

Tracksmith

سایسکی (Saysky)
برند تجاری کوچکی که در کپنهاگ در سال 2013 تأسیس شد. اساس اصلی این شرکت بر آموزش‌های عالی ورزشی نهاده شد، هنوز هم در محصولات خودشان این روند را حفظ کرده‌اند. به دنبال زیبایی بودن در اسکاندیناوی نیز همانند نیویورک و لس‌آنجلس است و در کپنهاگ این ملاک هم دچار تغییر نمی‌شود. پس اگر شما به دنبال ورزش حرفه‌ای به همراه آموزش‌های مناسب هستند و نگران این هستید که دوندگی شما اصولی نباشد، بهتر است نگاهی به سایسکی (Saysky) داشته باشید.

 

Ciele

شیلی (Ciele)
در ساخت کلاه‌های دوندگی شیلی (Ciele) پیشگام است. بنیاد اصلی شرکت در شهر مونترال قرار دارد و می‌توانیم بگوییم در ساخت کلاه‌های دوندگی، با گیره‌های مناسب برای همه افراد بی‌نظیر است. کلاه‌های آن‌ها علاوه بر زیبایی تمامی فنّاوری‌های روز را هم در خوددارند، ازجمله استفاده از الیاف ضد آفتاب، پوشش توری برای خنکی بیشتر دونده. همچنین این کلاه‌ها معمولاً دارای مواد بازتاب‌دهنده نوری هستند که شمارا در شب از تارکی متمایز می‌کند.


همواره متخصصان مد و ورزش تاکید داشته اند برای ورزش در کنار همگام بودن با مد باید سلامتی را ملاک اصلی قرار داد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان