ماهان شبکه ایرانیان

سازگاری شهریوری ها با ماه های دیگر سال

شهریوری های عزیز آیا دوست دارید بدونید با کدوم یک از ماه های سال سازگاری بیشتری دارید و یا با کدوم یک بهترین یا بالعکس بدترین رابطه رو خواهید داشت؟ نگاهی به این مطلب بندازید تا بدونید با متولدین کدوم ماه احساس آرامش و خوشبختی بیشتری می کنید.

سازگاری شهریوری ها با ماه های دیگر سال

شهریوری های عزیز آیا دوست دارید بدونید با کدوم یک از ماه های سال سازگاری بیشتری دارید و یا با کدوم یک بهترین یا بالعکس بدترین رابطه رو خواهید داشت؟ نگاهی به این مطلب بندازید تا بدونید با متولدین کدوم ماه احساس آرامش و خوشبختی بیشتری می کنید.  متولدین شهریور

شهریور + فروردین

رابطه بین فروردین و شهریور هیچوقت کسل کننده نمی شود. البته در بیشتر موارد این دو رابطه طولانی مدتی نخواهند داشت اما حتی اگر تصمیمی برای یک آینده مشترک هم با هم نداشته باشند تجربه ای دوست داشتنی با یکدیگر خواهند داشت. شهریور با انرژی فروردین متحد می شود و فروردین به شهریور اجازه می دهد که به او یاد بدهد چگونه افکارش را سازماندهی کند و ارتباطی آرام بخش برقرار کند. به این ترتیب رابطه ای پایدار برقرار می کنند و نتیجه هم بستگی به توانایی آن دو در آرام بودن و لذت بردن از رابطه است.

شهریور + اردیبهشت

اردیبهشت آماده است که عشق و مهربانی را به شهریور بیاموزد. شهریور برای ارزش دادن به اردیبهشت باید انعطاف پذیر باشد و به چیزهایی که برای آن ها ایده آل است نظر عقلانی شان را بدهند. ازدواج این دو تنها در صورتی که از آسیب ها نترسند و نسبت به هم بی اعتماد نباشند مثل تعهدی است که در بهشت بسته شده باشد. اگر این دو به هم متصل شده و عاشق یکدیگر شوند ترکیبی از قلب روشن بوسیله اردیبهشت و ذهن روشن توسط شهریور می سازند.

شهریور + خرداد

رابطه شهریور (برج سنبله) و خرداد (برج جوزا) حتی زمانی که گرفتار روتین روزانه شده باشند می تواند تغییر کند. عشق مشترک این دو به عطارد است که آن ها را به هم متصل یا از هم جدا می کند زیرا هر دوی آن ها به جای این که تابع احساس و قلبشان باشند بیشتر به عقل و فکرشان رجوع می کنند. هر کدام دیدگاه و تفکرات خودش را دارد اما برای هم احترام قایل هستند. اگر یک شهریوری و یک خردادی عاشق هم شوند اتحاد دو عنصر هوا و خاک را می سازند.

شهریور + تیر

شهریور و تیر می توانند ارتباطی بی نظیر با هم داشته باشند. مهم ترین مشکل رابطه بین این دو در درگیری احساساتی بودن برج سرطان و مسئولیت پذیر بودن برج سنبله است. اگر بخواهند به این مشکل غلبه کنند باید کمبودها و نقص های یکدیگر را بپذیرند و کمی عقلانیت و کمی احساس را در زندگی به کار بگیرند. آن ها رابطه پایداری خواهند داشت و همدیگر را به خوبی می توانند کامل کنند. مثل قلب که عقل را تکمیل می کند. اگر این دو عاشق هم شوند فرصت شاد بودن را از دست می دهند چون یکی احساساتی است و دیگری منطقی و عقلانی.

شهریور + مرداد

سنبله و اسد رابطه سازنده ای را با هم تشکیل می دهند که در آن کمتر به نیازهای عاطفی و احساسی خود رسیدگی می کنند. از آن جایی که هر دوی آن ها بیشتر منطقی و عاقلانه رفتار می کنند در رابطه خود کمتر آن عشقی که انتظارش را داشتند دریافت می کنند. سنبله و اسد هر دو نشانه های مخالف خودشان دارند. نشان مخالف اسد برج دلو است و نشان مخالف سنبله برج حوت. متولدین شهریور و مرداد هر دو نیاز به یک شخص کامل دارند. شخصی که فقط برای آن ها ساخته شده باشد و اگر لحظه ای به این فکر کنند که برای هم ساخته نشده اند به آن درجه بالا در رابطه نمی رسند. برای متولدین شهریور و مرداد برقراری ارتباط عاطفی کمی سخت است اما در ارتباط برقرار کردن و همکاری با یکدیگر بسیار عالی هستند.

شهریور + شهریور

وقتی یک شهریوری تصمیم بگیرد که با یک شهریوری باشد رابطه آن ها محصول یکی از این دو چیز ممکن می شود: 1٫ نیاز به پایداری و تصمیم های عاقلانه و 2٫ نیاز به عشق غیرقابل توصیف در نگاه اول. در هر دو مورد هر دو نفر کاملا منطقی هستند و احساساتشان خیلی سریع تغییر می کند. به دلیل تمایل زیاد به از خودگذشتگی، ایمان نداشتن به خود و دید عقلانی که به ارزش ها دارند اگر احساس کنند که در رابطه هیچ عشقی وجود ندارد به راحتی به رابطه پایان می دهند. اگر می خواهند عشقی پایدار داشته باشند باید پیرو قلبشان باشند.

شهریور + مهر

شهریور و مهر تا زمانی که به احساسات یکدیگر احترام می گذارند می توانند رابطه عقلانی رضایت بخشی را با هم داشته باشند. به طور کلی این رابطه گاهی اوقات خوب پیش می رود و می توانند زندگی رضایت بخشی را در کنار هم تجربه کنند. از طرفی آن ها با درک احساسات یکدیگر مشکل دارند و چیزی که به سختی می توانند خودشان را با آن تطبیق دهند درون حساسس و شکننده شان است. سنبله تمایل به جلب رضایت دارد و به همین دلیل مسئولیت ها و تصمیماتی که به عهده برج میزان است را به گردن می گیرد. این کار باعث می شود میزان احساس حقارت کرده و برای سنبله احترام قائل نشود. اگر رابطه به همین منوال پیش برود با شکست رو به رو می شود.

شهریور + آبان

طبیعت تغییرپذیر یک شهریوری با ویژگی ثابت یک آبان ماهی قابل حل است و برای مدتی طولانی یک رابطه هیجان انگیز و پایدار را حفظ می کند. البته مشکلاتی هم در رابطه این دو ممکن است بوجود بیاید. به عنوان مثال تمایل دارند که زندگی همدیگر را کنترل کنند یا دائما از هم انتقاد می کنند. بهترین کاری که می توانند برای نجات رابطه خود انجام دهند این است که به یکدیگر ارزش بدهند و در رابطه از هم شکرگزاری کنند.

شهریور + آذر

رابطه بین یک شهریوری با آذرماهی یک داستان عاشقانه با پایانی خوش نخواهد بود. مشکلات زیادی در این رابطه قرار خواهد داشت و یکی از این مشکلات درک نکردن و احترام نگذاشتن به یکدیگر است. اگر راهی برای ابراز احساسات به یک روش پیدا کنند می توانند رابطه رضایت بخشی داشته باشند. رابطه این دو معمولا هیجان انگیز است و حرف های زیادی برای گفتن به همدیگر دارند. اما منطقی بودنشان باعث می شود دنبال عشق نباشند. اگر بدانند که چگونه مکمل یکدیگر باشند می توانند رابطه پایدارتری با هم داشته باشند.

شهریور + دی

سنبله و جدی متعلق به عنصر خاک هستند و از روش یکدیگر به خوبی پیروی می کنند و احترام، اعتماد و عشق بین آن ها برقرار است. آن ها مکمل یکدیگر هستند برای هم وقت می گذارند و به حرف های هم گوش می دهند تا به انتظارات و نیازهای شان برسند. این دو ممکن است کمی خشک و سخت باشند و اهمیت عاطفه را فراموش کنند اما در بیشتر موارد با وقت گذاشتن برای هم با هم رشد کرده و به تکامل می رسند.

شهریور + بهمن

یک شهریوری هر چیزی که یک بهمن ماهی از آن فراری هست را دارد. اهل عمل بودن، نگران سلامت بودن و متواضع بودن. پس تصور کنید یک بهمن ماهی چقدر برای شهریوری ها بی نظم و مسئولیت ناپذیر است. نکته قوی در ملاقات این دو در معقول بودن آن هاست و همین باعث می شود به مشکلات زیادی که به دلیل تفاوت های شان ایجاد می شود غلبه کنند. در بیشتر موارد این دو تمایل چندانی برای شروع رابطه نشان نخواهند داد.

شهریور + اسفند

در تمامی نشانه های زودیاک شهریور و اسفند تنها جفت با بزرگ ترین چالش ها و بهترین پتانسیل برای عشق هستند. هر کدام از آن ها نیاز دارند که هم در خودشان و هم در رابطه بین عقل و احساس تعادل ایجاد کنند. در بیشتر موارد رابطه این دو زیاد ماندگار نیست و ویژگی تغییر پذیر آن ها باعث می شود که اگر از رابطه رضایت کافی نداشته باشند به آن پایان بدهند. اگر به مدت طولانی با هم بمانند و فواید روابطشان را درک کنند متوجه می شوند که عشق بین آن ها تنها عشق واقعی است که میت وانند در طول عمر خود پیدا کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان