ماهان شبکه ایرانیان

طرح های جامع گردشگری اکوتوریسم به مرحله اجرا در خواهد آمد

تاریخ خبر :۱۳۹/۰۸/۲۶-به گزارش خبرگزاری موج، رزم حسینی در نشست کارگروه گردشگری استان کرمان با تأکید بر اینکه الزامات زیست محیطی در طرح های جامع گردشگری اکوتوریسم مصوب در کارگروه گردشگری استان کرمان مد نظر قرار دارد، افزود: طرح های جامع گردشگری اکوتوریسم پارک ملی خبر و کویر شهداد توسط شرکت هایی صاحب نام به مرحله اجرا در خواهند آمد

تاریخ خبر :139/08/26-به گزارش خبرگزاری موج، رزم حسینی در نشست کارگروه گردشگری استان کرمان با تأکید بر اینکه الزامات زیست محیطی در طرح های جامع گردشگری اکوتوریسم مصوب در کارگروه گردشگری استان کرمان مد نظر قرار دارد، افزود: طرح های جامع گردشگری اکوتوریسم پارک ملی خبر و کویر شهداد توسط شرکت هایی صاحب نام به مرحله اجرا در خواهند آمد.
وی با اشاره به فضای ایجاد شده در کشور طی تصدی دولت تدبیر و امید یادآور شد: صنعت گردشگری در کشور با توجه فضای مطلوب به وجود آمده در این مدت از رونق خاصی برخوردار شده است.
استاندار کرمان دلیل رونق صنعت گردشگری در کشور را، اجرای سیاست های خوب و صحیح دولت تدبیر و امید در زمینه های مختلف دانست و خاطر نشان کرد: آغاز تصمیم گیری اجرای طرح جامع گردشگری پارک ملی خبر بافت به هشت ماه گذشته مربوط است که به منظور بهره برداری از ظرفیت بخش خصوصی به مرحله اجرا رسید.
رزم حسینی با اشاره به انجام مطالعات فراوان بر روی طرح جامع گردشگری اکوتوریسم پارک ملی خبر، گفت: پارک ملی خبر به عنوان مکانی بکر و دارای ظرفیت های فراوان در زمینه های مختلف؛ به ویژه گردشگری است که باید از این منطقه در راستای خلق ثروت، توسعه اقتصاد منطقه، ایجاد اشتغال و جذب گردشگران بهره برد.
وی از اجرای طرح جامع گردشگری کویر شهداد نیز در کرمان به عنوان دیگر طرح مصوب کارگروه گردشگری استان نام برد و افزود: کویر همواره برای منطقه یک تهدید به شمار می رفته است که اجرای این طرح امنیت کویر را تضمین می کند.
استاندار کرمان از سرمایه گذار پارک ملی خبر تقدیر کرد و افزود: این طرح با رعایت تمامی الزامات زیست محیطی و در قالب یک بسته کامل گردشگری به مرحله اجرا در خواهد آمد. – See more at: http://www.mojnews.com/fa/Miscellaneous/ViewContents.aspx?Contract=cms_Contents_I_News&r=1490690#sthash.h0VsVoci.dpuf

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان