کمد لباس های پاییزی خود را با این ۵ لباس دگرگون کنید

تابستان با تمام دلخوشی‌هایش تمام شده است و دمای هوا پایین آمده است

تابستان با تمام دلخوشی‌هایش تمام شده است و دمای هوا پایین آمده است. کلی بارندگی را در پیش رو خواهیم داشت، برگ‌های درختان روی زمین آب‌بازی خواهند کرد و البته یک فرصت به ما داده شده تا دستی به سر و روی کمد لباس‌های خود بکشیم. حالا می‌توانید سراغ جوراب‌ها و کت‌های پشمی برویم که تا الان در گوشه کمد خاک می‌خوردند. برای اینکه کار شما را آسان‌تر کنیم تصمیم گرفتیم تا 5 لباسی را که می‌توانید با آغوش باز از آنها استقبال کنید را گردآوری کنیم.

 

بلیزر از پشم بافته شده به رنگ آبی ملوانی

کت بلیزر

اگر قرار باشد هیچ لباسی را برای پاییز خریداری نکنیم اما داشتن یک بلیزر پشمی همراه با یک چتر از واجبات است. شما هیچ وقت نمی‌دانید چه وقت باید خود را برای یک قرار مهم آماده کنید یا اینکه درگیر یک هوای سرد ناخواسته بشوید. یک بلیزر بافته شده از پشم چیزی است که آن را می‌شود تقریباً با هر لباسی پوشید و در عین حال شما را گرم نگه می‌دارد و شما را باهوش‌تر نشان می‌دهد. سراغ یک کت با رنگ و طرح ساده مثل تصویر بالا از برند رالف بروید و مطمئن باشید با همه لباس‌های شما ست خواهد شد.

قیمت: 795دلار از پولو رالف عرضه در وبسایت (mrporter.com)

 

پیراهن دکمه‌دار آبی تیره

پیراهن دکمه‌دار آبی تیره

ما حاضریم شرط ببندیم فرقی نمی‌کند که شما در کجا یا چه صنعتی مشغول به کار هستید ولی همکاران مرد شما با پیراهن‌های سفید و آبی در حال رفت و آمد هستند. از اینها گذشته این ظاهر کلاسیک است به خاطر اینکه مهر تاییدی است بر اینکه شما هر چه را می‌خواهید به عنوان مرد در اختیار دارید بدون اینکه بخواهید تلاش زیادی به خرج دهید. حالا برای اینکه ظاهر خود را مدرن هم کرده باشید و هنوز حرفه‌ای به نظر برسید سراغ آبی ملوانی بروید. اینگونه ظاهر شما تازه‌تر و باریک‌تر دیده خواهد شد. علاوه بر این با استفاده از یک رنگ تیره‌تر وقتی بیرون می‌روید این ریسک را نیز نمی‌کنید که خیلی اداری هم به نظر برسید. 

قیمت: 165 دلار پیراهن آبی آکسفورد عرضه در وبسایت (gitmanvintage.com)

 

شلوار جین مشکی

شلوار جین مشکی

برای اینکه از بقیه جمعیت شلوار جین‌پوش خود را متمایز کنید و خودتان را ضایع هم نکنید، عطای شلوار جین‌های روشن را به لقای‌شان ببخشید. شلوار جین‌های مشکی پلی هستند بین شلوار جین‌های معمولی و شلوارهای کرباس زمخت. اما اگر شما نگران هستید شاید این ظاهر در اداره خیلی معمولی به نظر برسد توصیه می‌کنم که آنها را با کت بلیزر و پیراهن آبی ملوانی ست کنید. بعداً موقع مهمانی می‌توانید آنها را با یک پیراهن پولو و کتانی بپوشید تا بیشتر معمولی به نظر برسد.

شلوار جین مشکی راسته قیمت: 175 دلار عرضه در وبسایت (buckmason.com)

 

کتانی مشکی

کتانی مشکی

صحبت از مهمانی شد باید بگویم که این مهمانی‌ها می‌تواند دردسرساز نیز بشود. درست است که باید معمولی به نظر برسید اما قرار نیست همه چیز را فدا بکنیم. یک ترفند جالب برای اینکه زیاد هم عجیب به نظر نرسیم این است که کتانی بپوشیم. مخصوصاً وقتی آنها را با شلوار جین تیره می‌پوشیم ظاهر ما خیلی تازه، درخشان به نظر خواهد رسید و از همه بهتر اینکه خیلی سخت است ظاهرمان را خراب کنیم. صادقانه بگویم شما در طول هفته از سایر همکاران خود بااستایل‌تر به نظر خواهید رسید. 

کتانی کوتاه از برند هوس آف فیوچر (خانه آینده) به قیمت: 370 دلار عرضه در وبسایت (thehouseoffuture.com)

 

کفش لوفر

کفش لوفر

برای تنوع پوشش از شنبه تا پنج‌شنبه‌ها سعی کنید بین یک جفت لوفر و آکسفورد مرتب جا‌به‌جا شوید. آنها را می‌توانید با همه چیز بپوشید. آنها را می‌شود در اداره پوشید و با هر کت و شلوار جینی ست می‌شوند. شما می‌توانید آنها را بدون جوراب هم بپوشید البته اگر هوا اجازه بدهد اما پوشیدن یک جفت جوراب مشکی، رفتن شما به فصل پاییز را تسهیل می‌کند.

کفش لوفر از برند وستون قیمت: 750 دلار عرضه در وبسایت (mrporter.com)

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان