تام هیدلستون (Tom Hiddleston) چهره جدید گروه گوچی (Gucci) است

تام هیدلستون بازیگر بریتانیایی که سه ماه گذشته خودش را همراه تیلور سویفت (Taylor Swift)، صرف گردشگری در مقاصد گردشگری بین‌المللی کرده بود، برگشته است تا به صنعت مد هم کمکی کرده باشد

تام هیدلستون بازیگر بریتانیایی که سه ماه گذشته خودش را همراه تیلور سویفت (Taylor Swift)، صرف گردشگری در مقاصد گردشگری بین‌المللی کرده بود، برگشته است تا به صنعت مد هم کمکی کرده باشد. روز دوشنبه گوچی اعلام کرد که در سال 2017 و انتخابات بهترین خیاط با حضور هنرمند مشهور هیدلستون شرکت خواهد کرد. مطمئن لباس‌های او ازآنچه در این مدت از او درجاهای تفریحی دیده‌ایم متفاوت خواهد بود. مسلماً دچار شک بزرگی خواهید شد. همراه بنیتا باشید.

تام هیدلستون و گوچیCredit: Glen Luchford

انتخاب گروه کاری گوچی، سرپرست این گروه خلاق، الساندرو میشل (Alessandro Michele) را به‌شدت ذوق‌زده کرده است و او در تمجید از دوست انگلیسی خودش گفته است که عکس‌های تبلیغاتی از این مدل دریکی از خانه‌های روستایی و بسیار زیبای انگلیس گرفته‌شده است. این عکس‌ها با حضور چند حیوان خانگی همراه بوده است. سگ‌های نژاد افغان. گزارش‌هایی که از انگلیس می‌رسد حاکی از این است که حضور هیدلستون به علت همکاری در فیلم جدید جیمز باند است.

عکاس این مجموعه گلن لاچفورد (Glen Luchford)، عکاس مد و فشن است، همچنین در این کار از تونی دوکوتی (Tony Duquette) به‌عنوان طراح صحنه استفاده شد. لوکیشن یک اتاق پرزرق‌وبرق به همراه تعداد زیادی آثار هنری است. گویی در اتاقی که ارثیه یک هنرمند دران جمع شده باشد هیدلستون را پیداکرده باشید. میشل امسال دوست دارد تا در تبلیغات خودش از موجودات زنده استفاده کنید بنابراین در این مجموعه هم از سگ استفاده کرد. قبل‌تر از این حضور طاووس را در سایر مجموعه‌هایی که به کارگردانی میشل بود هم دیده بودیم.

تام هیدلستون و گوچیCredit: Glen Luchford

تام هیدلستون و گوچیCredit: Glen Luchford

تام هیدلستون و گوچیCredit: Glen Luchford

باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا هیدلستون برای اینکه از رقیب‌های خودش همانند جاستین بیبر، زین مالک پیشی بگیرد؟ نظر ما در مورد او با پوشیدن کت‌وشلوار کاملاً عوض‌شده است.

پیش‌تر از این خبری در مورد همکاری هیدلستون و گوچی در مقاله تام هیدلستون (Tom Hiddleston) مدل کلاسیک گوچی (Gucci)، منتشرشده است که می‌توانید آن را مطالعه کنید.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر