بهترین کافی‌شاپ های استانبول

اولین قهوه‌خانه استانبول در دهه ۱۶۴۰ افتتاح شد

اولین قهوه‌خانه استانبول در دهه 1640 افتتاح شد. امروزه فرهنگ کافه نشینی بخشی از تاروپود زندگی در شهرستان استانبول است: درواقع، کلمه ترکی صبحانه – کهولتی (kahvalti) - به معنی "قبل از قهوه" است. قهوه ترک توسط یونسکو به‌عنوان بخشی از میراث فرهنگی کشور ترکیه شناخته‌شده است، حتماً در طول سفر خود به این کشور آن را امتحان کنید. کافه‌های استانبول آن‌قدر زیبا هستند که نوشیدن قهوه ترک در آن‌ها لذت‌بخش است. به شما پیشنهاد می‌کنیم مقاله هفت روش برای متفاوت کردن قهوه‌ای که روزانه میل می‌کنید را هم بخوانید. در اینجا برخی از کافی‌شاپ‌های موردعلاقه‌مان را معرفی می‌کنیم. با بنیتا همراه باشید.

 

ون کهولتی اوی(Van Kahvalti Evi)

کافی شاپ ترکیه

Credit: globalblue

این قهوه‌خانه به خاطر صبحانه و غذاهای معروف ایرانش مشهور است. همچنین مکانی عالی برای صرف یک فنجان چای یا قهوه است. این کافه نام خود را از شهرستان وان ترکیه، واقع در نزدیکی مرز ایران گرفته است، و بهترین مکان برای عرضه غذاهای خوشمزه منطقه‌ای است.

آدرس ون کهولتی اوی: محله کیلیک علی پاشا، تلفن: +90 (0)212 293 6437

 

بک یارد استانبول(Backyard stanbul)

کافی شاپ ترکیه

Credit: globalblue

بک یارد یک کافه و رستوران شیک است که غذاهای پخته‌شده خانگی، صبحانه‌های بین‌المللی مانند نان تست فرانسوی و تخم‌مرغ بندیکت را سرو می‌کند. این کافه به مواد تشکیل‌دهنده فصلی و ارگانیکش و طعم‌های عالی‌اش می‌بالد. همچنین قهوه ترک، اسپرسو، کاپوچینو و انواع قهوه را دارد.

آدرس بک یارد استانبول: خیابان اتلوکبلی، تلفن: +90 (0)212 287 1500

 

کافه وایت میل(White Mill Café)

کافی شاپ ترکیه

Credit: globalblue

کافه‌ای جذاب و خیره‌کننده، با صندلی‌هایی در فضای باز و البته سایه است که مکان مناسبی برای فرار از آفتاب ظهر و لذت بردن از خوردن و نوشیدن است. حتماً دسرهای لذیذ این کافه را با قهوه امتحان کنید. شیر توت‌فرنگی با سرشیر، ماسکارپونه، کیک شکلاتی گرم با سس آلبالو و بستنی از دسرهای برجسته این کافی‌شاپ هستند.

آدرس کافه وایت میل: خیابان 13 بی اوغلو، تلفن: +90 (0)212 292 2895

    

کافه پیر لوتی(Pierre Loti Café)

این کافه در محله ایوب واقع‌شده، که مناظر پانورامای خیره‌کننده‌ای دارد. به خاطر رمان‌نویس فرانسوی که از این نقطه دیدنی و جذاب نام‌برده، دکور، لباس پیشخدمت‌ها و کلاه منگوله‌دارشان حال‌وهوای قرن 19 را دارد و نام کافه نیز از اسم این رمان‌نویس برگرفته‌شده است. در اینجا قهوه ترک به‌صورت سنتی و روی زغال داغ درست می‌شود.

 

آدرس کافه پیر لوتی: محله ایوب، تلفن: +90 (0)212 581 2696

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر