در حاشیه سرقت از کیم کارداشیان و سرقت های معروف جواهر از افراد سرشناس

.کیم کارداشیان تنها فرد مشهوری نیست که مجموعه‌ جواهرات عزیزش را از دست می‌دهد.

.کیم کارداشیان تنها فرد مشهوری نیست که مجموعه‌ جواهرات عزیزش را از دست می‌دهد.

داشتن وسایل گران‌قیمت می‌تواند کار خطرناکی باشد. اتفاق وحشتناکی که برای کیم کارداشیان افتاد خود گویای این واقعیت است. وقتی مردان نقاب‌دار وارد محل اقامت او شدند و جواهراتی با ارزش 10 میلیون دلار را سرقت کردند، کارداشیان آسیب فیزیکی ندید. هر چند او تنها آدم سرشناسی نیست که جواهراتش به سرقت رفته است. 

کلویی کارداشیان 

Credit: Jamie McCarthy/Getty Images for Yeezy Season 3

طرفداران شوی تلویزیونی کارداشیان‌ها به یاد می‌آورند که در سال 2014 وقتی 250000 دلار گردنبند طلا و ساعت متعلق به لامار اودم از خانه کلویی کارداشیان دزدیده شد، یک فرضیه‌ای مطرح شد که این یک کار داخلی بوده است. در سپتامبر گزارش شد که از اتوبوس دریک (خواننده) 3 میلیون دلار جواهر متعلق به دی‌جی فیوچر و پرینس دزدیده شد این در حالی بود که این جواهرات برای اجرایی در فینکس آریزونا قرار داشتند. تراوین کینگ نیز به کلاهبرداری محکوم شد.

پاریس هیلتون 

Credit: Cindy Ord/Getty Images for UNITAS

یکی دیگر از افراد مشهور که تبهکاران حادثه‌اش بازداشت شدند پاریس هیلتون بود. در سال 2008 دو میلیون دلار جواهر او توسط گروه معروف بلینگ رینگ (براساس زندگی آنها سوفیا کاپولا فیلمی ساخت) دزدیده شد. جواهرات او بعد از بازداشت این گروه توسط پلیس لس‌آنجلس به او پس داده شد. لیندزی لوهان یکی دیگر از قربانیان این گروه بود. این گروه نزدیک به 130000 دلار جواهر و لباس از او دزدیدند.

در سال 2014 خانه شمالی مایلی سایروس در هالیوود مورد سرقت قرار گرفت. در این حادثه بیش از 100000 دلار جواهر و یک اتوموبیل مازراتی به سرقت رفت. سایروس خوش‌شانس نبود چرا که این دزدها هرگز دستگیر نشدند.

جولین مور 

Credit: Getty Images

در سال 2012از آپارتمان جولین مور در نیویورک 127000 دلار جواهر برند کارتیه سرقت شد. به خاطر بازسازی آپارتمان، او در آن زمان در خانه نبود. سوزان ساراندون قربانی سرقتی در آپارتمانش در منهتن بود. در کنار جواهراتش، لپتاپ و دوربینش هم دزدیده شد.

وقتی نوبت به جرایم سازمان‌یافته می‌رسد گویا فرانسه انتخاب بسیار خوبی است. بعضی از سنگین‌ترین سرقت‌ها در این کشور صورت گرفته است. در سال 2008 فروشگاه هری وینستون در خیابان مونتنی (که نزدیک یک ایستگاه پلیس بود) مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت. دزدها با حدود 105 میلیون دلار جواهر و الماس گریختند.

کیم کارداشیان 

Credit: instagram

بازرگان مشهور لو لویو یک چمدان پر از الماس را که برای نمایشگاهی در حاشیه جشنواره کن همراه داشت در هتل بین‌المللی کارلتون به دزدهای مسلح تقدیم کرد. محتوای این چمدان 136 میلیون دلار ارزش داشت. نکته جالب این بود که یک مامور امنیتی بدون توجه به سخنانش در لابی هتل در مورد این جواهرات صحبت می‌کرد. همین فرضیه در مورد اتفاقی که برای کیم افتاد نیز مطرح است. چرا که او این بار در مورد جواهراتش بدون پروا در فضای مجازی صحبت کرده است. شاید درسی که اینجا باید گرفت این است که فروتنی بدون قیمت است (حتی در شبکه‌های مجازی).

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر