ماهان شبکه ایرانیان

گران ترین سگ های دنیا

سگ ها قیمت متفاوتی دارند٬ اما گران‌ترین آن ها چه قیمتی دارند؟ برای دیدن سگ‌های گران قیمت جهان با بنیتا همراه باشید

سگ ها قیمت متفاوتی دارند٬ اما گران‌ترین آن ها چه قیمتی دارند؟ برای دیدن سگ‌های گران قیمت جهان با بنیتا همراه باشید

یک سگ واقعا بهترین دوست انسان است. این همدم انسان٬ موجودی بامزه٬ هیجان‌انگیز و شجاع است که برخلاف سایر حیوانات دیگر آن‌ها می‌توانند حال و اوضاع روحی شما را بفهمند و این توانایی برای ما خیلی مفید خواهد بود. زمانی که شما غمگین و ناراحت هستید و یا احتیاج  دارید با کسی بازی و تفریح کنید این سگ شما خواهد بود که همیشه کنار شماست تا حال شما را خوب کند. اما بعضی از این سگ‌ها قیمت‌هایی بسیار گران دارند که امکان داشتن‌ آن‌ها را برای بسیاری از افراد غیرممکن می‌کند. اما جالب است بدانید که این سگ‌ها با وجود قیمت فوق‌العاده زیاد خود هنوز هم جز محبوب ترین سگ‌ ها هستند. امروز می‌خواهیم به شما چند نژاد از گران‌ترین سگ‌های دنیا را معرفی کنیم. با ما همراه باشید

تبتیین ماستف (Tibetan Mastiff)

ماستف گران ترین سگ جهان

این نژاد بدون شک یکی از گران‌ترین سگ‌های تاریخ است. این سگ کوچک که اصالتی آسیایی و با موهایی بسیار زیادی که دارد یکی از کمیاب‌ترین سگ‌ها هم به حساب می‌آید. قیمت یک توله‌ی تبتیین ماستف به 1.6 میلیون دلار می‌رسد که قیمتی شوکه کننده است. افراد بسیار کمی در دنیا توانایی پرداخت چنین مبلغی را برای یک سگ خواهند داشت.

 

آکیتا (Akita)

آکیتا سگ با وفا

یکی دیگر از سگ‌های گران قیمت جهان سگ آکیتا است. قیمت یک توله‌ی آکیتا از 4500 دلار به بالا است. علت گرانی این سگ نایاب بودن آن است. آکیتا‌ها سگ‌های مودب و با شخصیت هستند اما در مواثعی که احساس خطری برای خودشان و یا صاحبشان بکنند بسیار پرخاشگر خواهند شد. این سگ ژاپنی به وفاداریش بسیار معروف است. اما بعضی از آن‌ها پرخاشگری ذاتی دارند بنابراین در تربیت این نژاد باید صبور بود. آکیتا بسیار باهوش است و روزانه احیتاج به مقداری ورزش دارد. ریزش موی این نژاد بسیار زیاد است پس حتما قبل از تصمیم‌گیری برای داشتن این سگ دوست‌داشتنی شرایط نگه‌داری او را با زندگی خودتان بررسی کنید

لوچن (Lowchen)

لوچن گران و دوست داشتنی

این نژاد بسیار کوچک٬ با زیبایی خیره کننده و خز بسیار زیبایش٬ تبدیل به موجودی بسیار دوست‌داشتنی شده که وقتی در آغوش شماست با نوازش کردنش آرامش بی‌نظیری به شما خواهد داد. قیمت توله‌ی لوچن از 4800 دلار شروع می‌شود و به 8000 دلار هم می‌رسد. مالکیت این سگ یک نمایش عالی برای اثبات توانمندی مالی افراد است.

روت‌وایلر (Rottweiler)

روت وایلر سگ با جذبه

روت‌وایلر یکی از محبوب‌ترین نژاد‌های سگ در سراسر جهان است٬ با تمام این اوصاف محبوبیت او دلیلی بر کم بودن قیمش نیست. این نژاد به دلیل ویژگی‌های چشمگیرش بسیار معروف است. داشتن این سگ درشت اندام به شما حس اعتماد به نفس زیادی می‌دهد و این یکی از دلایل محبوبیت اوست. این سگ نگهبان که اصلیتی آلمانی دارد با این که ذاتاً خشن نیست اما در مواقعی که کسی را دشمن خود ببیند بسیار خطرناک خواهد شد. قیمت یک توله‌ی این نژاد به 8000 دلار هم می‌رسد

ساموید (Samoyed)

ساموید سفید دل ربا

این نژاد کاملا سفید از آن دسته سگ‌هایی است که با ظاهر زیباییش باعث می‌شود عاشقش بشوید. قیمت یک توله‌ی این نژاد حدود 8000 دلار است. این سگ باهوش و پرانرژی عاشق کودکان است. ساموید یکی از سگ‌های پرسر و صدا است. فرم خاص ظاهرش و همچنین هوش بالای او. باعث شده  تا به یکی از محبوب‌ترین سگ‌های جهان تبدیل شود.

 کاوالیر کینگ چارلز اسپانیل (Cavalier King Charles Spaniel)

اسپانیل های گوش بلند

همه عاشق او هستند. برخی از سگ‌های این نژاد با گوش‌های بلند و موهای بلند می‌توانند قیمتی تا 14 هزار دلار داشته باشند. این همدم دوست‌داشتنی انسان‌ها در هر خانه‌ای که باشد مرکز تمام توجه‌ها خواهد شد.

یادمان باشد بهترین دوست انسان‌ها لزوما ارزان به دست نمی‌آیند. برخی از این نژاد‌ها به دلیل قیمت بسیار گران خود باعث می‌شوند در خریدشان تجدید نظر کنیم. با این حال شما باید بدانید هزینه کردن برای این نژاد‌ها پول دور ریختن نیست و دلایل خوبی برای خرید این نژاد‌ها خواهید داشت.

همچنین اگر به این موضوعات علاقه دارید٬ می‌توانید مطالب مفید دیگری در مورد حیوانات را در بنیتا بخوانید.

 

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان