ماهان شبکه ایرانیان

۹ کتابی که افراد درونگرا باید هرچه سریع‌ تر بخوانند

پاییز بهترین زمان برای خواندن یک کتاب خوب است

پاییز بهترین زمان برای خواندن یک کتاب خوب است. هوای سرد ما را وادار به نوشیدن یک لیوان قهوه داغ، پوشیدن لباس‌های گرم و استفاده از پتوهای گرم و نرم می‌کند در واقع همه چیزهایی که می‌توانیم در خانه خود از آن‌ها لذت ببریم. اما غرق شدن در یک کتاب خوب و جدید می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد مخصوصا اگر دارای شخصیت درون‌گرا باشید و بخواهید که هرچه زودتر کتاب مورد علاقه خودتان را پیدا کنید. ما برای شما لیستی از چند کتاب پیشنهادی تهیه کرده‌ایم تا آن ها را در اولین فرصت در لیست خرید خود جای دهید پس با بنیتا همراه باشید.

1- کتاب جین ایر، نوشته شارلوت برونته

جین ایرCredit: Instagram/@shereadsalotofbooks

این کتاب فقط مختص استفاده در کلاس آموزش زبان دبیرستان نیست. حتما دلایل خوبی وجود داشته است که  این رمان کلاسیک بیشتر از یک قرن مورد مطالعه قرار گرفته است. این داستان در مورد یک دختر ساده، با شخصیت دورنگرا اما قوی به نام جین است که سفرش برای رسیدن به خودشناسی، شما را در دنیا خودش غرق خواهد کرد.

2- کتاب وحشی، نوشته شریل استرید

وحشیCredit: Instagram/@daubneyholly7

شاید شریل استرید به خاطر نوشته‌هایش در ستون Dear Sugar سایت The Rumpus شناخته شده باشد اما زندگینامه او نیز ارزش خواندن دارد. این کتاب، داستان پیاده روی او را در سراسر اقیانوس آرام و انعطاف پذیری و غلبه بر سختی‌های او و در واقع هرچیزی که می‌توانید از آن به عنوان یک درس استفاده کنید را روایت می‌کند.

3- کتاب بخور عبادت کن عشق بورز، نوشته الیزابت گیلبرت

بخور عبادت کن عشق بورزCredit: Instagram/@mylifemystyle86 

این کتاب معروف لیز گیلبرت نیز یک زندگینامه است و داستان سفر تک نفره او به ایتالیا، هند و بالی را روایت می‌کند. پیدا کردن عشق، خوردن غذای خوب و پیدا کردن آرامش درونی به این نویسنده و خوانندگانش کمک می‌کند تا به چشم اندازی از مسائل مهم زندگی دست پیدا کنند.  

4- کتاب جادوی بزرگ، نوشته الیزابت گیلبرت

جادوی بزرگCredit: Instagram/@aim_sawyer 

این کتاب نیز نوشته لیز گیلبرت است اما این کتاب در مورد خلاقیت است. اگر به دنبال ایجاد خلاقیت هستید و نیاز به الهام گرفتن دارید یا اگر می‌خواهید با یکی دیگر از آثار نویسنده مورد علاقه‌تان آشنا شوید، خواندن این کتاب را از دست ندهید.   

5- کتاب شیر و عسل، روپی کائور

شیر و عسلCredit: Instagram/@maicohh   

برای علاقه‌مندان به شعر، مجموعه اشعار روپی کائور در یک روز بارانی بهترین همنشین خواهد بود. این کتاب به نثر نوشته شده و سرشار از هویت، شفا و مراقبت و توجه به خود است. خواندن این کتاب برای زمانی که نیاز دارید تا چیزی شما را همراه با تصاویر زیبا خوشحال کند، عالی است.

6- کتاب زندگی کوتاه و شگفت انگیز اسکار وائو، نوشته جونو دیاز

زندگی کوتاه و شگفت انگیز اسکار وائوCredit: Instagram/@mylife_inbooks

جونو دیاز نویسنده‌ای است که کتاب‌هایش به دلیل ادغام کردن جادو و زندگی واقعی شناخته شده است و این کتاب هم جزو همین دسته است. این کتاب داستان زندگی پسر بچه‌ای نامتعارف در شهر نیوجرسی را روایت می‌کند و جادویی که انتظار وقوعش در کتاب‌های ارباب حلقه‌ها دارید را با دنیای معاصر ترکیب کرده است.

7- مجموعه کتاب‌های هری پاتر، نوشته جی.کی. رولینگ

مجموعه کتاب‌های هری پاترCredit: Instagram/@mabelmoran

کدام لیست کتابی بدون وجود کتاب‌های هری پاتر کامل خواهد شد؟ تفاوتی نمی‌کند که این کتاب را برای بار پنجم می‌خوانید یا اولین سفرتان به دنیای هاگوارتز است، این مجموعه دوست داشتنی سرشار از سحر و جادو و داستان یک پسر شجاع و دوستانش را از دست ندهید.

8- کتاب چشمان آن ها به خدا دوخته شده، نوشته زورا نیل هرستون

چشمان آن ها به خدا دوخته شدهCredit: Instagram/@nikitabananars 

این رمان کلاسیک در سال 1927 نوشته شده و در مورد زندگی خانمی سیاه پوست به نام جینی کرافورد است که در جنوب زندگی می‌کند. این کتاب داستان سفر او برای پیدا کردن عشق، صلح و شجاعت را در زمانی روایت می‌کند که سیاه پوست بودنش او را در مقابل دیگر همسالانش قرار می دهد. 

9- کتاب سکوت: قدرت درونگراها در دنیایی که از حرف زدن باز نمی ایستد، نوشته سوزان کین

سکوت قدرت درونگراها در دنیایی که از حرف زدن باز نمی ایستدCredit: Instagram/@glyt01

عنوان این کتاب نیازی به توضیح دادن ندارد، اما برای آن دسته از افرادی که در عنوان به دنبال چگونه و چرا می‌گردند باید بگوییم که شما عاشق این کتاب خواهید شد. در این کتاب توضیح داده شده است که چگونه افراد ساکت و درونگرا دنیا را رهبری می‌کنند، خواندن آن را از دست دهید.

اگر به دنبال کتاب‌های پیشنهادی بیشتری می‌گردید خواندن مقاله "7 کتابی که باید در این اکتبر بخوانید" را به شما توصیه می‌کنیم.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان