یک مجموعه لباس کودک با تم کتاب‌ های رولد دال به بازار عرضه شده که جادویی هستند

رولد دال (نویسنده کتاب ماتیلدا) زمانی گفت: اگر می‌خواهید کاری را به سرانجام برسانید هرگز آن را نصف و نیمه انجام ندهید

رولد دال (نویسنده کتاب ماتیلدا) زمانی گفت: اگر می‌خواهید کاری را به سرانجام برسانید هرگز آن را نصف و نیمه انجام ندهید. شجاع باشید و آن را تمام و کمال انجام بدهید و روی حرف خود بایستید. وقتی بزرگ می‌شدیم خیلی سخت بود تا کسی را پیدا کنید که طرفدار کارهای رولد دال نباشد. اگر از کسی می‌خواستید تا داستان مورد علاقه‌اش را انتخاب کند این کار نشدنی بود. جداً چه کسی می‌توانست بین چارلی و کارخانه شکلات سازی و غول بزرگ مهربان یکی را انتخاب کند؟ یا بین ماتیلدا و جیمز و هلوی بزرگ؟ اما برند لباس «بودِن» همه ما را مجبور خواهد کرد که انتخاب کنیم. امیدوارم در زندگی خود کودکی داشته باشید تا بخواهید لوسش کنید چرا که برند بودِن مجموعه‌ای از لباس‌های کودک را با الهام از کارهای رولد دال به بازار عرضه کرده است.

این مجموعه بسیار متناسب است. رلد دال به خاطر شخصیت بخشنده‌اش مشهور بود و برند بودِن به خاطر طراحی‌های پیچیده‌اش شناخته شده است. اگر با این برند آشنا نیستید باید داستان آنها را از شروع محقرانه‌اش تا تبدیل شدن به یک خانه طراحی کامل انگلیسی دنبال کنید.

لباس کودکان

Credit: photo posted by Mini Boden x Roald Dahl

لائورا هاروی مدیر خلاقیت برند می‌گوید: صد سال از تولد رولد دال می‌گذرد و بودِن هم 25‌ایم سال تولدش را جشن می‌گیرد. بنابراین ارائه این مجموعه یک جشن بزرگ و حداقلی برای 60‌ایم مراسم شوی ما خواهد بود.

لباس کودکان

Credit: photo posted by Mini Boden x Roald Dahl

برای طراحی این مجموعه، تیم طراحی بودِن تمام کتاب‌های رولد دال را خواندند و مجموعه‌ طراحی‌های کوئنتین بلیک (تصویرگر آثار رولد دال) را مورد مطالعه قرار دادند. از همین جا آنها تخته حالت را ایجاد کردند تا بتوانند رنگ‌ها و پارچه‌هایی را که قصد تولید داشتند را به تصویر بکشند.

لباس کودکان

Credit: photo posted by Mini Boden x Roald Dahl

ما نسبت به تمام طراحی‌هایی که تیم طراحی انجام می‌داد وسواس پیدا کرده بودیم. نه تنها آنها کلی تلاش و کار روی لباس‌ها انجام دادند بلکه آنها توانستند ماهیت کارهای رولد دال را نیز درک کنند. ما کمی حسودی‌مان هم شد که چرا این مجموعه برای بزرگسالان عرضه نشده است اما بودِن یک خط تولید لباس‌های بزرگسال را نیز دارد که به همین اندازه رشک‌آور است.

قیمت لباس‌ها با هم متفاوت است اما قابل دسترس است. شما می‌توانید لباس خانم پرنده را به قیمت 64.50 دلار تهیه کنید.

برند بودن

Credit: Boden

یا این سویی‌شرت را با قیمت 48.50 دلار تهیه کنید.

برند بودن

Credit: Boden

و خدای من شما می‌توانید این کت خز مصنوعی را به قیمت 84.50 دلار تهیه کنید. (لطفاً برای اندازه بزرگسالان نیز موجودش کنید)

کت خز

Credit: Boden

بهتر است زودتر دست بجنبانید چرا که مطمئناً این مجموعه به سرعت نایاب خواهد شد. اگر می‌خواهید به بچه‌های منحصر به فرد زندگی‌تان جایز‌ه‌ای بدهید یک لباس در این مجموعه برای او پیدا خواهد شد.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر