حقوق مفت خورها قطع شد/اظهارات کارگردان ایرانی شبکه جم

مدتی است که حاشیه‌های شبکه‌ی جم دامن‌گیر سینمای ایران شده و رفتن بازیگران و برخی دیگر از عوامل سینما به این شبکه و نیز پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم‌های سینمای ایران به بحث داغی تبدیل شده بود و شایعات پیرامون آن بسیار بود

مدتی است که حاشیه‌های شبکه‌ی جم دامن‌گیر سینمای ایران شده و رفتن بازیگران و برخی دیگر از عوامل سینما به این شبکه و نیز پخش تیزرهای تبلیغاتی فیلم‌های سینمای ایران به بحث داغی تبدیل شده بود و شایعات پیرامون آن بسیار بود. چندی پیش هم خبری با عنوان بازگشت 12 بازیگر ایرانی جم به کشور از سوی حجت‌الله ایوبی اعلام شد. این مطلب را می‌توانید در بنیتا بخوانید. بعد از این تائید این خبر، «مهدی مظلومی»، درباره‌ی این بازیگران اظهاراتی داشت. وی در گفته‌هایش این بازیگران را مفت‌خور خطاب کرده است. این اظهارات را روزنامه‌ی «وقایع اتفاقیه» از سوی این کارگردان که چند پروژه را برای جم کارگردانی کرده و بنا به گفته‌ی خودش تا دو سال آینده نیز با جم قرارداد دارد، منتشر کرده است.

شبکه جم

مظلومی گفت: «حرفه‌ای‌ها قرار نیست به ایران برگردند و تنها حقوق مفت‌خورها، قطع شد.»

او درباره نامه مدیر شبکه جم، گفت: «در ایران، این خبر، بد تفسیر شده است؛ قبلاً هر کسی در جم بود، حقوقِ ثابت می‌گرفت اما بعضی‌ها کار نمی‌کردند و مدیریت اعلام کرد که به کسانی که کار نمی‌کنند، مفت می‌خورند و مفت راه می‌روند، دیگر حقوق نمی‌دهد.»

مظلومی در پاسخ به سؤالی در مورد عدم پرداخت حقوق به این بازیگران از سوی مدیران جم و بازگشت آنان به ایران، گفت: «این افراد، تقریباً همه‌شان پناهنده بودند و چون نتوانستند بعد از یک سال برای خودشان اتفاقی را رقم بزنند، پای این نامه به میان آمد؛ ولی از عوامل حرفه‌ای، هیچ‌کس قصد بازگشت به ایران را ندارد.»

این کارگردان درباره اینکه بعضی از این افراد با نوشتن نامه به مسئولان ایران، خواستار بازگشت شده‌اند، اظهار داشت: «این موضوع، به‌هیچ‌عنوان صحت ندارد و تا‌به‌حال هیچ‌کدام از آن‌ها نامه‌ای ننوشته‌اند.»


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان