ست سرویس بهداشتی لوکس، حمامی شیک داشته باشید!

متخصصان به شما پاسخ می دهند: یکی از لوازم و وسایلی که در طراحی دکوراسیون داخلی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، هماهنگ کردن جزییات مختلف فضای دکوراسیون داخلی به خصوص فضاهای نسبتا خصوصی تر مانند سرویس بهداشتی است تا بتوانید دکوراسیون منحصر به فردی داشته باشید؛ به همین منظور در این مطلب با گروه قصر نور همراه شدیم تا بتوانیم در مورد راهنمای خرید ...

متخصصان به شما پاسخ می دهند: یکی از لوازم و وسایلی که در طراحی دکوراسیون داخلی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، هماهنگ کردن جزییات مختلف فضای دکوراسیون داخلی به خصوص فضاهای نسبتا خصوصی تر مانند سرویس بهداشتی است تا بتوانید دکوراسیون منحصر به فردی داشته باشید؛ به همین منظور در این مطلب با گروه قصر نور همراه شدیم تا بتوانیم در مورد راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی مناسب از آن ها کمک بگیریم، پس با ما همراه باشید.

جا دستمال

جا دستمال

209000تومان
سطل و شویه

سطل و شویه

1000000تومان
آویز حوله

آویز حوله

209000تومان

ست های سرویس بهداشتی معمولا چند تکه است ؟ هر کدام با ابعاد استاندارد را نام ببرید.

ست‌سرویس بهداشتی بسته به اینکه برای مهمان باشد یا استفاده خصوصی قابل تغییر است، اما معمولا برای سرویس مهمان شامل 5 تیکه است و برای سرویس خصوصی از پنج تکه تا ست کامل که شامل 9 تکه نیز قابل افزایش است، اما این امکان وجود دارد که بسته به نیازتان از ست یک تکه تا ست کامل را برای ست دستشویی و توالت تهیه کنید. به طور کلی برند قصر نور مشتری را در انتخاب آزاد گذاشته است و سعی این برند بر آن است که مخاطب بر حسب نیاز خود خرید مطلوبش را انجام دهد. 

اکسسوری سرویس بهداشتی

اکسسوری سرویس بهداشتی

نامشخص

آیا امکان سفارش ست سرویس بهداشتی به صورت مجزا از برند شما وجود دارد؟ 

بله کاملا، همان طور که در بند قبل اشاره شد از دید برند قصر نور مشتری در انتخاب محصولات باید کاملا آزاد باشد و مشتری می تواند فقط یک عدد از محصولات را برحسب نیاز انتخاب کند و در طرح و رنگ های مختلف سفارش دهد.

جا مایع و دستمال رومیزی

جا مایع و دستمال رومیزی

نامشخص

ست سرویس بهداشتی برند شما از چه جنسی تهیه می شوند؟
 و با توجه به مرطوب بودن فضای سرویس بهداشتی کدام جنس برای این منظور بهتر است؟

کلیه اکسسوری سرویس بهداشتی برند قصر نور از آلیاژ برنز ناب است و تمام رنگ های ست سرویس بهداشتی با ضمانت رنگ 10 ساله به مشتری عرضه می شود. تمامی محصولات قصر نور علاوه بر 10 سال ضمانت رنگ به صورت مادام العمر خدمات پس فروش  و 3 ماه گارانتی تعویض کالا پس از خرید را دارد، همچنین در صورت عدم رضایت کامل مشتری از محصول وجه به طور کامل به مشتری بازگردانده می شود.
جالب است بدانید که به مدت 1 سال محصولات و اکسسوری های سرویس بهداشتی را در مناطق گرم سیر مانند شمال کشور و شهرهای مثل اهواز نیز نصب نموده ایم و پس از 1 سال هیج تغییری در رنگ آن ها ایجاد نشده است، البته لازم به ذکر است که باید برای تمیز کردن برنز باید از دستمال نم دار استفاده شود و از استفاده هرگونه اسپری و یا مواد جلا دهنده باید پرهیز شود. این ست ها پس از تمیز کردن با دستمال نم دار کاملا مانند روز اول می شود، پس نیازی به استفاده از جلا دهنده برای آن ها نیست.

آویز حوله 2 گل

آویز حوله 2 گل

209000تومان

 ست های سرویس بهداشتی برند شما بیشتر به چه رنگ هایی تولید می شود و امکان انتخاب رنگ و طرح دلخواه برای کاربر وجود دارد؟

پر فروش ترین رنگ برند قصر نور  رنگ طلایی براق است، اما به طور کلی ست های سرویس بهداشتی ما در 4 رنگ مختلف اعم از: طلایی براق، طلایی مات، پتینه کهنه و نقره ای عرضه می شود.

در چیدانه بیشتر بخوانید: بهترین تجهیزات برای سرویس بهداشتی شیک!

اکسسوری سرویس بهداشتی

اکسسوری سرویس بهداشتی

نامشخص

حدود قیمت و نحوه ی سفارش یک ست کامل سرویس بهداشتی را بفرمایید.

قیمت ست سرویس بهداشتی برند ما از 169 هزار تومان شروع می شود و برای یک سرویس 5 تیکه می توان هزینه ای بالغ بر 880‌ هزار تومان را در نظر گرفت.
همان طور که گفته شد مشتری می تواند سفارش تک محصول داشته باشد و بسته به نیاز خود محصول را به صورت تک و ست کامل خریداری کند. برند قصر نور اعتقاد دارد  نباید محصول را به مشتری تحمیل کرد و باید برای انتخاب مشتری ارزش و احترام قائل شد.

سطل سرویس بهداشتی

سطل سرویس بهداشتی

540000تومان
آویز حوله

آویز حوله

390000تومان
اکسسوری سرویس بهداشتی

اکسسوری سرویس بهداشتی

نامشخص

 آیا برند شما امکان سفارش اینترنتی محصول را برای مشتریان فعال کرده است ؟
اگر چنین است از چه راهی این امکان برای کابران شما فراهم است؟

بله، هم از راه اینستاگرام  و هم از راه تلگرام شرایط خرید اینترنتی برای مشتریان موجود است و مشتری با مراجعه به هر دو می تواند محصول مورد نظر خود را سفارش دهد. جالب است بدانید که تنها 10 درصد از مشتری های ما به صورت حضوری برای خرید اقدام می کنند و مابقی از راه اینترنتی محصول مورد نظر خود را خریداری می کنند که این روش برای مشتریان عزیز شهرستان بسیار ساده تر است و به راحتی از راه پست ست سرویس بهداشتی سفارشی خود را درب منزل دریافت می کنند. همچنین تا آخر مهرماه در وب سایت ما نیز فروش اینترنتی آغاز می شود تا باز هم روش خرید را برای مشتریانمان ساده تر کنیم.

برای دیدن نمونه کارها و ارتباط با برند قصر نور می توانید به پروفایل قصر نور در چیدانه سر بزنید، نمونه کارهای بیشتری از آن ها ببینید و با این گروه ارتباط برقرار کنید.

نویسنده و گزارشگر: ثمینا فراهانی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر