ناشناخته‌های اروپا را کشف کنید _ قسمت دوم

در قسمت اولa این مقاله، نقاط جذابی را برای گشت و گذار به علاقه‌مندان سفر پیشنهاد کردیم

 اروپا

در قسمت اولa این مقاله، نقاط جذابی را برای گشت و گذار به علاقه‌مندان سفر پیشنهاد کردیم. اگر شما هم یکی از آن‌ها هستید و دوست دارید، تجربه‌ای متفاوت و واقعی از اروپا داشته باشید، ادامه مطلب را دنبال کنید. می‌خواهیم به شما بازدید از مناطق و شهر‌هایی را توصیه کنیم که اگرچه شهرت جهانی ندارند و توریست‌های کمتری به آن‌ها سر می‌زنند، اما مقصد‌های فوق‌العاده‌ای هستند. به دلیل نزدیک بودن اکثر آن‌ها به جاذبه‌های بزرگ گردشگری، شما به راحتی می‌توانید در بین برنامه اصلی سفر خود، برای رفتن به آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. 

با تجربه کردن و بازدید از ‌این مناطق، شما تجربه‌ای متفاوت با دیگر توریست‌هایی که به کشور‌های مشابه رفته‌اند، پیدا خواهید کرد، که به زندگی واقعی اهالی آن‌ها نزدیک‌تر است، در حالی که تمام جاذبه‌های توریستی را هم خواهید دید. در‌این قسمت پنج شهر کوچک زیبای دیگر را به شما معرفی خواهیم کرد.

 اتریش

شهر ‌هال‌اشتات، اتریش

شهر ‌هال‌اشتات که در کنار دریاچه واقع شده است، یکی از اولین سکونتگاه‌های اتریش است که قدمت آن به حدود هشتصد سال قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد. این شهر به خاطر معادن نمک و تجارت آن از چندین قرن پیش شهرت دارد. هم‌چنین توسط کوه‌های بی‌نظیری احاطه شده که منظره بسیار زیبایی را ‌ایجاد کرده است. در کشور اتریش‌، این شهر به عنوان یکی از زیباترین و بهترین مکان‌ها برای عکاسی نیز شناخته می‌شود. خانه‌های رنگی که در کناره دریاجه کشیده شده‌اند، دامنه‌های سبز اطراف آن و کوه‌های بی‌نظیر دور تا دور شهر، بی‌شک این ناحیه را به یکی از زیباترین شهر‌های کوچک اروپا تبدیل کرده است.

لهستان

شهر ترون، لهستان

اگر به دنبال جایی بکر برای سفر در لهستان هستید، تور کوتاهی برای گردش در ترون بگیرید، چرا که این شهر یکی از زیبا‌ترین دیدنی‌ها در لهستان به شمار می‌آید. شگفت‌انگیز است که ترون توانست از آسیب‌ها و غارت‌ها در جنگ جهانی دوم در امان بماند و از معماری‌های بی‌روح مدرن سال‌های کمونیستی نیز در آن خبری نیست. ترون به عنوان یکی از شهر‌های قدیمی‌ مربوط به دوره گوتیک که زیبا و سالم باقی مانده است شناخته می‌شود.

 اسلونی

لیوبلیانا، اسلونی

با‌ این که لیوبلیانا پایتخت اسلوونی است، هیچ یک از ویژگی‌های یک شهر کوچک که باعث داشتنی‌تر شدن آن‌ها می‌شود را از دست نداده است، و به همین دلیل است که ما ‌این شهر را در ‌این فهرست و به عنوان مکانی کوچک، زیبا و دیدنی جای داده‌ایم. ساختمان‌های سفید و مرمرین زیبا، با پل‌های کوچکی که از روی رودخانه زمردین لیوبلیانا می‌گذرند، زیبایی خاصی به‌ این شهر بخشیده‌اند. در هیچ نقطه‌ای از پایتخت شما اثری از ترافیک و شلوغی نمی‌بینید و همین آرامش باعث می‌شود تا احساس کنید در یک شهر کوچک گام بر می‌دارید. اگر به آن‌جا سفر کنید، یک شهر شلوغ و زنده در شب‌ و آرامش و زیبایی را در روز‌های آن می‌بینید و تجربه خواهید کرد، گویی که دو مقصد داشته‌اید.

 ایتالیا

بورانو، ‌ایتالیا

بورانو در ‌ایتالیا در یک جزیره کوچک ساخته شده است، در دل منطقه ونیز با ساختمان‌های رنگی و شادی که دارد احساسات و هیجان شما را بر می‌انگیزد. ‌این شهر کوچک هم بی‌تردید باید در لیست باید‌های شما در سفرتان به اروپا قرار بگیرد. در باره ساختمان‌های رنگارنگ ‌این شهر، گفته شده است که اولین بار توسط یک مرد ماهیگیر رنگ شده‌اند، تا با ‌این کار مردم به راحتی بتوانند خانه‌های خود را که خیلی شبیه هم بوده پیدا کنند. ‌این رنگ‌ها حالا به قانون شهر تبدیل شده است، به ‌این شکل که ساکنین برای بازسازی و رنگ‌آمیزی خانه‌های خود باید مجوز داشته باشند، و در صورت استفاده از رنگ اشتباه به جرم تغییر دکوراسیون، مستقیماً راهی زندان خواهند شد.

 بلژیک

خنت، بلژیک

با یک سفر کوتاه بیست دقیقه‌ای از شهر بزرگ و معروف بروخه در بلژیک می‌توانید به خنت بروید، شهر فلاندری (فلاندر، نام ناحیه‌ای در قرون وسطی که قسمتی از شمال فرانسه و جنوب بلژیک امروزی را در بر می‌گرفت) که از زیبایی، چون نگین می‌درخشد. خنت با مساحتی که دارد، قابلیت تبدیل شدن به یک ابر شهر را دارد، اما با ‌این حال شهری بسیار آرام و دنج است، معماری‌ آن به سبک قرون وسطایی است و کانال‌های آبی که از میان شهر می‌گذرند، زیبایی آن را دو چندان کرده است. خنت به قدری خاص و زیبا است که قطعاً باید جزء گشت‌های تمام بازدیدکنندگان بلژیک باشد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر