ماهان شبکه ایرانیان

۵ شرکت بین المللی در پارک فناوری اطلاعات سرمایه گذاری می کنند

معاون وزیر ارتباطات از مذاکره با ۵ شرکت بین المللی برای سرمایه گذاری در پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

5 شرکت بین المللی در پارک فناوری اطلاعات سرمایه گذاری می کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین دوایی در حاشیه بازدید سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور از پارک علم و فناوری ICT با اشاره به مذاکره با 50 شرکت و بانک در ایران و شرکت های تراز اول در دنیا برای استقرار در این پارک، گفت: برای سرمایه گذاری در این پارک با 5 شرکت بین المللی نیز در حال مذاکره هستیم.

معاون نوآوری و فناوری وزیر ارتباطات با بیان اینکه این پارک در حوزه های حمل و نقل هوشمند و در بخش الکترونیک، فعالیت می کند، تصریح کرد : برای حضور شرکتهای حمل و نقل بین المللی با این شرکت ها در حال مذاکره هستیم.

وی از راه اندازی خوشه های مدل اقتصادی و خوشه های فناوری کارکردی مدیریتی در این پارک خبر داد و افزود : در زمینه ساخت این پارک، تجربیاتی در کشور وجود دارد اما در تراز جهانی نیاز به تجربیات بیشتری داریم.

دوایی با اشاره به قرار گرفتن پارک علم و فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات در کنار پارک سلامت از امکان همکاری این دو پارک در حوزه اینترنت اشیا خبر داد.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه برنامه کلیدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دوره، توسعه کسب و کارها است و ما به طور جدی به دنبال تقویت آن هستیم، به تدوین و ابلاغ آیین نامه پیوست فناوری برای انجام مناقصات اشاره کرد و گفت : این پیوست با هدف حمایت از کالای با کیفیت ایرانی و توسعه فناوری در کشور تدوین و ابلاغ شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان