۶ حقه آسان که چشم ‌هایتان را بزرگ‌ تر نشان می دهند

ثابت شده است که چشم‌های بزرگ بیشتر قابل توجه بوده و خانم‌های خیلی کمی هستند که دوست دارند با حقه‌های آرایشی چشمانشان را کوچک نشان دهند

ثابت شده است که چشم‌های بزرگ بیشتر قابل توجه بوده و خانم‌های خیلی کمی هستند که دوست دارند با حقه‌های آرایشی چشمانشان را کوچک نشان دهند. نتیجه یک مطالعه نشان می‌دهد که ترشح هورمون استروژن در دوران بلوغِ خانم‌ها باعث بزرگ شدن استخوان صورتشان شده و در نتیجه بینی و چانه آن‌ها را کوچکتر نشان می‌دهد. همچنین باعث می‌شود چشم‌ها، لب‌ها و گونه‌هایشان بزرگتر به نظر برسد. فقط مردها نیستند که چشم‌های بزرگ دوست دارند بلکه نتیجه یک رای گیری نشان داده است که خانم‌ها هم چشم‌های بزرگ را نشانه جذابیت می‌دانند. شاید با انواع جراحی‌های زیبایی بتوان هر قسمت از بدن را به طور مصنوعی بزرگ کرد اما باید در مورد چشم و نواحی اطراف آن بسیار محتاطانه عمل کرد. یکی از امن‌ترین، سریع‌ترین و تاثیر گذارترین راه‌ها برای بزرگ‌تر نشان دادن چشم‌ها این است که از حقه‌های آرایشی استفاده کنیم. واقعا عجیب است که یک خط چشم یا سایه می‌تواند چه تاثیری در ظاهر چشم‌ها داشته باشد. در ادامه با بنیتا همراه باشید تا با حقه‌های آرایشی برای بزرگ نشان دادن چشم‌ها آشنا شوید.

 

1- مانند نصف بادام آرایش کنید

بزرگ نشان دادن چشمCredit: Imaxtree

کارلی هابز (Carly Hobbs) متخصص آرایش می‌گوید: اگر می‌خواهید چشمانتان بزرگ‌تر از حد طبیعی خود نشان داده شوند باید با آرایش اسموکی چشم خود بازی کنید. آرایش مورد علاقه من برای بزرگ نشان دادن چشم‌ها استفاده از خط چشم و سایه نیمه بادامی است. از گوشه چشم‌ها شروع کرده و خط چشم را تا نیمه بکشید سپس از یک براش نرم استفاده کرده و روی همان ناحیه سایه بزنید.

 

2- روی مژه‌های وسط پلک تمرکز کنید

بزرگ نشان دادن چشمCredit: Givenchy

زمانی که موقع استفاده از ریمل رسید باید درباره نحوه استفاده از آن دقت کنید. سلیا برتون (Celia Burton) متخصص آرایش می‌گوید زمانی که مژه‌هایتان را فر کردید، با استفاده از ریمل کل مژه‌هایتان را حالت دهید سپس از مقدار ریمل بیشتری استفاده کرده و فقط روی مژه‌های وسطی بکشید. این‌کار چشمانتان را بازتر، بزرگ‌تر و گردتر نشان می‌دهد.

بزرگ نشان دادن چشمCredit: Imaxtree

برای اینکه تاثیر کار را بیشتر کنید می‌توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید.

 

3- حقه قدیمی خط چشم را فراموش نکنید

بزرگ نشان دادن چشمCredit: Imaxtree

تاثیر استفاده از خط چشم خالی را فراموش نکنید. کشیدن یک خط چشم نرم زیر پلک پایینی باعث می‌شود چشمانتان بزرگ‌تر به نظر برسند. همچنین می‌توانند اثرات یک شب بدخوابی را نیز از بین ببرند زیرا قرمزی چشم را مخفی می‌کنند. برای گرفتن نتیجه بهتر می‌توانید از خط چشم سفید استفاده کنید. 

 

4- گوشه‌های چشم را برجسته کنید

بزرگ نشان دادن چشمCredit: Laura Geller

هایلایترها دوست شما برای بزرگ نشان دادن چشمانتان هستند. کشیدن یک سایه چشم روشن و کمرنگ یا یک هایلایتر در گوشه چشم‌ها می‌تواند چشم‌های شما را بازتر و روشن‌تر و در نتیجه بزرگ‌تر نشان دهد.

 

5- در کشیدن خط چشم صرف جویانه عمل کنید

متخصصان زیبایی می‌گویند باید در مورد محل خط چشم خود بسیار دقیق باشید. اگر خط را فقط در مرکز چشم خود بکشید چشمانتان را بازتر و گردتر نشان می‌دهد.

 

6- از شانه ریمل استفاده نکنید

بزرگ نشان دادن چشمCredit: Zoeva

کریستن بل (Kristen Bell) این حقه را در یکی از مصاحبه‌هایش فاش کرده است. این هنرپیشه که به داشتن چشم‌های کوچک خود اعتراف کرده است می‌گوید که برای کشیدن ریمل از یک براش بادبزنی استفاده می‌کند تا ریشه مژه‌ها را تیره‌تر و انتهای آن را روشن‌تر نشان دهد. اگر می خواهید این حقه را در منزل امتحان کنید کافیست یک براش بادبزنی را در ریمل مورد علاقه خود فرو برده و سپس به طور عمودی از ریشه مژه شروع کرده و به سمت بالا بیایید. با این کار هم مژه‌ها حالت می‌گیرند و هم چشم‌ها بازتر به نظر می‌رسند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان