۶ لباس معمولی و هوشمند که شما برای پاییز به آنها نیاز دارید

معنی لباس‌های هوشمند و معمولی چه هست؟ مجموعه قوانین لباس‌های مهمانی به شما یک سری لباس پیچیده را معرفی می‌کنند و پیدا کردن لباس درست گاهی اوقات سخت است

معنی لباس‌های هوشمند و معمولی چه هست؟ مجموعه قوانین لباس‌های مهمانی به شما یک سری لباس پیچیده را معرفی می‌کنند و پیدا کردن لباس درست گاهی اوقات سخت است. شلوارهای جین اغلب مورد تمسخر قرار می‌گیرند فرقی هم نمی‌کند شما چقدر پول خرج‌شان کرده باشید و لباس‌های خیلی رسمی هم شما را خیلی خشک و مبادی آداب نشان می‌دهند. اما درست زمانی که می‌خواهید با مهمانی‌های بعد از زمان کار خداحافظی کنید دوستان ما در فروشگاه معروف تد بیکر راه‌حل نجات شما را پیدا کرده‌اند.

و با یک نگاه به این مجموعه یک سری محصولات فوق‌العاده را مشاهده خواهید کرد. ما با این برند بریتانیایی همکاری کرده‌ایم تا میانه این ماجرا را انتخاب کرده باشیم و شما را از هرگونه پشیمانی دور نگه داریم.

بلیزر

بلیزر

بلیزر عالی

بلیزر از آن لباس‌هایی است که در موردش نظرات مختلفی وجود دارد اما همیشه می‌تواند تمام کننده ظاهر شما باشد. به عنوان مثال تی‌شرت سفید رنگ و شلوار جین مشکی را در نظر بگیرید. به تنهایی یک ظاهر محکم و فراموش‌شدنی برای زمان‌های غیر کاری است. با یک بلیزر درست و حسابی این ظاهر نه تنها درخشان بلکه به یاد ماندنی نیز خواهد شد.

و نه همه این لباس‌ها باعث جلب توجه می‌شوند. درست است گزینه‌های که طرح‌دار و زیبا نیز هستند و برروی تمام افرادی که در اطراف شما هستند اثر خود را می‌گذارند اما لباسی که سنتی و رنگارنگ یا پارچه‌ای طرح‌دار نباشد نیز می‌تواند باعث ایجاد حجم شود.

فقط مطمئن شوید که لباس‌هایی که در کنار بلیزر می‌پوشید زیاد نباشند تا بلیزر بتواند توجه را به خودش جلب کند.

کت بامبر ترکه‌ای

کت بامبر ترکه‌ای

کت بامبر ترکه‌ای

از بالای آسمان‌ها تا روی زمین و دار و دسته‌ی آدم‌های خوش استایل، کت بامبر هرگز از میدان توجه‌ها به دور نبوده است.

و هر چقدر ما آن را بیشتر می‌پوشیم، کار برای تولید‌کنند‌‌ه‌ها سخت‌تر می‌شود تا کت بامبر را برای هر نوع موقعیتی مناسب کنند، حتی برای آن مراسم‌هایی که عموماً باید باهوش‌تر به نظر برسید. خبر خوب برای شما وجود کت‌های بامبری است که عملیات خیاطی کمی روی آنها صورت گرفته است.

فروشگاه تد برای شما یک سری گزینه‌ی چرمی یا پشمی را در نظر گرفته است همراه با یک شلوار تک رنگ و یک جفت پوتین کلاسیک می‌توانید با سر بلندی ظاهر شوید.

شلوار جین سیاه

شلوار جین سیاه

شلوار جین سیاه

شلوارهای ساییده و پاره شاید در پوشش خیابانی نتوانند خودی نشان بدهند اما برای ظاهر معمولی و هوشمند چطور؟ الان نه. و نه برای همیشه. اما این به معنای آن نیست که از شلوار جین نمی‌توان در خارج از مرزهایش استفاده کرد.

شلوارهای سیاه‌تر راسته یا به صورت مخروطی یادآور شلوارهای کلاسیک هستند به این معنی که با یک پیراهن آکسفورد، بلیزر و کفش چرمی دربی عالی می‌شوند. همان‌طور که با یک تی‌شرت سفید و کتانی خوب می‌شوند. از همه مهم‌تر اینکه توانایی یک شلوار جین مشکی برای قرارگیری بین ظاهر کاری و غیرکاری به معنای صرفه‌جویی برای جیب شماست.

پیراهن طرح‌دار

پیراهن طرح‌دار

پیراهن طرح‌دار

پیراهن‌ طرح‌دار چیز جدیدی نیست و با وجود فراوانی انتخاب‌ها در بازار خیلی ساده است که سراغ پیراهن‌های طرح هاوایی رفت و کار را با آن تمام کرد. اما یک رویداد معمولی و هوشمندانه جای این لباس‌ها نیست.

وقتی نوبت به انتخاب یک طرح کامل می‌رسد ترفند در فهم ساختار شما نهفته است. طرح‌های گل‌دار و تذهیبی باعث ایجاد تصور فضایی می‌شوند که مرتب تکرار شده است و نتیجه می‌شود بازوها و شانه‌هایی که بازتر به نظر می‌رسند بدون اینکه پول باشگاه رفتن را داده باشید. اما اگر روحیه سخت‌تری دارید می‌توانید طرح‌های نقطه‌دار با رنگ‌های خاموش را انتخاب کنید تا یک ظاهر ساده‌ و جذاب‌تر را خلق کنید.

بلوز یقه گرد پشمی

بلوز یقه گرد پشمی

بلوز یقه گرد پشمی

صریحاً بخواهم صحبت کنم باید بگویم: یک بلوز یقه گرد پشمی چیزی است که باید در همه سال در دسترس شما باشد نه فقط برای مناسبت‌های معمولی و هوشمند. یک زیبایی درون این لباس نهفته است. پارچه بسیار با کیفیت مثل: پشم گوسفند مرینوس و ترمه برای همه موقعیت‌ها مناسب و البته سبک است و می‌توان آن را هر طور که خواست پوشید.

اگر شما تمایل به قسمت هوشمندانه داستان دارید سعی کنید یک پیراهن آکسفورد و یک شلوار پشمی را امتحان کنید. اگرچه تمایل زیادی به پارچه‌های پشمی در تئوری شاید خشک به نظر برسد. اما پلیورهای تد بیکر در چنان رنگ‌های غنی پاییزی و طرح‌های ظریفی عرضه می‌شوند که شما را سرافکنده نخواهند کرد.

وسایل تکمیل کننده ظاهر

وسایل تکمیل کننده ظاهر

وسایل تکمیل کننده ظاهر

اگر مجزاسازی ظاهر به عنوان حجم‌گیری آن در نظر گرفته می‌شود وسایل جانبی را به عنوان تکمیل‌کننده نهایی در نظر بگیرید. انتخاب‌های گسترده تد بیکر کار را برای شما به طور کامل میزان می‌کنند.

درست مثل کت بامبر که دوباره مورد بازسازی قرار گرفت، کوله‌پشتی نیز همین اتفاق برایش افتاد و حالا به صورت یک چرم لوکس عرضه می‌شود که در کنار میز کار شما عالی به نظر می‌رسد. سپس در ادامه شال ابریشمی، کفش چرمی درخشان و یک جفت دستکش چرمی نرم برای دگرگون کردن ظاهر شما وجود دارد. در نهایت یک ساعت می‌تواند ظاهر حداقلی شما را با کمی کار دست ترکیب کند. این ثابت می‌کند که یک ساعت خوب لزوماً ساخته شده در سوئیس نیست.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر