انتخاب برس موی مناسب برای موهای شما

برس مو هم مانند دیگر وسایل آرایشی و زیبایی حساسیت در انتخاب دارد! بله آن را دست کم نگیرید. شاید تا به حال در انتخاب برس مو خیلی دقت نمی کرده‌اید.امروز با بنیتا همراه باشید تا دلیل وسواس داشتن  در انتخاب برس مناسب را برایتان شرح دهیم.

برس مو هم مانند دیگر وسایل آرایشی و زیبایی حساسیت در انتخاب دارد! بله آن را دست کم نگیرید. شاید تا به حال در انتخاب برس مو خیلی دقت نمی کرده‌اید.امروز با بنیتا همراه باشید تا دلیل وسواس داشتن  در انتخاب برس مناسب را برایتان شرح دهیم.

شما باید در انتخاب محصولات مراقبت از موهایتان دقت لازم را داشته باشید. مطمئنا هر چیزی که برای موهایتان خریداری می کنید با کلی وسواس در خرید انتخاب شده است، حالا اجازه بدهید در مورد برس مویتان، اصلی‌ترین و اولین ابزار و وسیله‌ی زیبایی که جزء عادی زندگی شماست صحبت کنیم. البته امیدوار هستیم که شما برس خود را به نمونه‌های به‌روز شده ارتقا داده باشید؛ اما اگر فقط به این دلیل که برس‌تان را از یک حراجی  پیدا کرده‌اید، از آن استتفاده می کنید ما آن را نمی‌پذیریم! برس، مانند شامپو دارای برچسب توضیحی نیست؛ بنابراین چگونه شما انتظار دارید که بهترین نوع را برای موهایتان انتخاب کنید؟ نگران نباشید، فقط راهنمای کامل ما را مطالعه کنید تا بهترین برس را برای مراقبت از موهایتان پیدا کنید.

برای موهای معمولی: برس با موهای طبیعی گراز

برس موی طبیعی

Credit:Pinterest

برند دنمن (Denman) برس متوسط با موهای قلم موئی (قیمت 13 یورو)

هرچند ممکن است نگهداری و یا مدل دادن به موهای معمولی، به‌وسیله‌ی برس‌های قدیمی آسان‌تر باشد اما برس‌های با موهای طبیعی گراز، استاندارد لازم برای جلا دادن به موها را دارا هستند. آن‌ها در واقع گرد و خاک و غبار باقیمانده را به‌وسیله‌ی پخش کردن روغن‌های طبیعی بر روی موها از ریشه تا نوک موها از بین می‌برند. در نظر بگیرید که این موهای ظریف ابزار موثر در محافظت از موهای شما برای داشتن موهایی زیبا در طول روز هستند.

موهای نازک، ظریف و آسیب دیده: برس با موهای نرم

برس مناسب موی نازک

Credit:Pinterest

برس نرم باریک محصول برند کنت (Kent) مخصوص خانم‌ها (قیمت 20 یورو)

این برس برای کسانی که دارای موهای ظریف هستند بسیار عالی است؛ اما برای اطمینان یک مدل با موهای فوق‌العاده نرم انتخاب کنید. این پرس‌ها با تحریک پوست سر، گردش خون در فولیکول‌های مو را افزایش می‌دهد که این کار برای موهایی که نیاز به مراقبت بیشتری دارند، ایده‌آل است. همه‌ی برس‌ها با موهای طبیعی نرم هستند، اما اگر موهای شما ظریف یا به خصوص شکننده است به دنبال موهای صاف‌تر و نرم‌تر باشید.

بسیار ضخیم یا درشت مو: برس‌های نایلونی

برس موی ضخیم

Credit:Pinterest

برند ماسون پیرسون (Mason Pearson) با نایلون کم حجم (قیمت 39 یورو)

برای کسانی که موی گراز را انعطاف‌پذیر نمی‌دانند و نمی‌توانند موهای ضخیمشان را شانه کنند. مخصوصا برای نفوذ در موهایی که  ضخیم هستند یا حالت دادن و صاف کردن آن‌ها دشوار است، شما از برسی با موهای نایلونی استفاده کنید. برس‌های نایلونی مانند برس‌های طبیعی عمل می‌کنند اما آن‌ها سفت بوده و بیشتر قابل کنترل هستند.

موهای معمولی ضخیم: برس‌های ترکیبی

برس برای موهای معمولی و ضخیم

Credit:Pinterest

برند «ماسون پیرسون» ترکیبی از نایلون و موی گراز (قیمت 67 یورو)

برای موهای معمولی ضخیم می‌توانید از برس‌های ترکیبی نایلون و موی گراز استفاده کنید. برس‌های دارای موهای ترکیبی از موی گراز و نایلون در جهان بهترین هستند. رشته‌های نایلونی که در انتهای موهای گراز کار شده‌اند موها را صاف می‌کنند در حالی که موی طبیعی گراز روغن طبیعی موهای شما را پخش می‌کند و پوست صاف برای داشتن موهایی صاف و سالم ضروری است.

موهای فر: برس چوبیبرس موهای فر

Credit:Pinterest

برس کنت وودی هاگ (Woodyhog)، قیمت 10 یورو

دوره‌ی تسلیم شدن به این تصور که موهای فر را نمی‌توان برس کرد گذشته است. موهای فر، چالش منحصر به فرد خود را دارند، اما با استفاده از ابزار مناسب، شما می‌توانید با این چالش‌ها مقابله کنید. برای نگه‌داشتن پیچش مو در بهترین و بالاترین حالت خودش، به دنبال برس‌هایی باشید که دارای پایه‌های چوبی بسیار زیادی باشد. برس‌های چوبی برای موهای خشک و شکننده مناسب هستند، فرها را جدا نمی‌کنند و باعث ایجاد الکتریسیته بیش از حد در موها نمی‌شوند.

موهای چتری و بسیار کوتاه: برس‌های گرد و کوچک

برس موهای چتری

Credit:Pinterest

اسپورنت دویلا (Spornette de Ville) برس چرخشی ساخته شده از موهای گراز (قیمت 11 یورو)

برای موهای کوتاه و چتری، یک برس دایره‌ای یا گرد با موی گراز انتخاب کنید. موی گراز برای ایجاد کشش بسیار خوب است. آن‌ها همه‌ی مو را می‌گیرند. یک برس با موهای گراز برای موهای کوتاه طراحی شده است. چه هدف نهایی شما موهایی صاف و براق باشد و یا بخواهید موهایتان را حجم دهید این شگف‌انگیز کوچک این کار را برای شما انجام می‌دهد.

می توانید سری هم به "جدیدترین و زیباترین مدل موی سلبریتی‌ها" بزنید.

 

  


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر