۴ راه ساده برای تغییر شلوار جین از مد افتاده

اگر از طرفداران سایت بنیتا بوده باشید، متوجه علاقه شدید ما به شلوارهای جین و اجناس جین شده‌اید

اگر از طرفداران سایت بنیتا بوده باشید، متوجه علاقه شدید ما به شلوارهای جین و اجناس جین شده‌اید. اما درزمینهٔ شلوارهای جین هم ما به شلوارهای غیرچسبان (آزاد و گشاد) علاقه بیشتری داشته‌ایم. مطالبی در مورد تغییر رنگ شلوار جین تا نحوه ایجاد استایل های مخصوص هر فصل برای شما داشته‌ایم. وقتی بحث به استایل در شلوارهای لی می‌رسد می‌توانیم به‌جرئت به شما بگوییم که دودسته جدا در علاقه‌مندی به استایل های شلوارهای جین وجود دارد: کسانی که همانند ما به شلوارهای جین راسته علاقه‌مند هستند و درسته دیگری که شلوارهای جین اندامی به تن می‌کنند. دخترخانم‌هایی که این روزها شلوارهای جین اندامی را به شلوارهای گشاد و پاچه‌های فراق ترجیح می‌دهند هم‌زمانی که از شلوارهای دلخواه ما که با پوشیدن راحتی به شما هجوم می‌آورد استقبال می‌کنند. اما باید حقیقت را هم فراموش نکنیم کسانی که می‌توانند این شلوارها را در مسافرت، گردش به تن کنند و راه بروند پشتکار زیاد و از علاقه‌مندان به مد هستند، همچنین حقیقت دوم در مورد زیبایی ترکیب چکمه و جین اندامی است که فقط زمانی که جین تنگ به تن دارید این اتفاق خواهد افتاد. اگر شما از کسانی بوده‌اید که روزش شلوار تنگ می‌پوشیدید و این روزها دوست دارید شلوارهای مد شده را بپوشید، کافی است شلوار جین خودتان را از جالباسی خارج کنید و همراه بنیتا باشید تا به 4 روش ساده آن‌ها را امروزی کنید. خانم‌های عزیز دست‌به‌کار شوید.

مدل: لبه نامتقارن پشتی

شلوار لی پشت بازCredit: refinery29

ما برای این مدل از شلوارها که به‌تازگی مد شده‌اند، مدیون برند Vetements  و سری شلوارهایی هستیم که قسمت جلویی ساق پاهای آن‌ها معمولاً از قسمت‌های پشتی کوتاه‌تر بودند. شلواری که در عکس بالا مشاهده می‌کنید متعلق به برند Levis است و همان‌طور که می‌بینید برعکس Vetements ، پشت شلوار کوتاه‌تر از جلو شلوار است. شما می‌توانید جین اندامی قدیمی خودتان را با استفاده از چند برش تبدیل به یک شلوار امروزی کنید.

دستور:

شلوار لیCredit: refinery29

پایین و دوخت‌های پاچه شلوار را با استفاده از قیچی ببرید، هر دور طرف جین را از پایین و از قسمت ساق که دوخت روی آن انجام‌شده است با استفاده از یک درزشکاف که در همه مغازه‌های خیاطی و بافندگی وجود دارد بازکنید. دو طرف را به یک اندازه بازکنید. برای اینکه بتوانید راحت‌تر مکان بریدن و کوتاه کردن را بدانید، پیشنهاد می‌دهیم شلوار را به تن کنید و سپس با استفاده از یک مداد و علامت زن پشت شلوار خود را تا جایی که دوست دارید کوتاه شود، علامت بزنید.

شلوار لیCredit: refinery29

پشت شلوار را به‌دقت پیدا کنید و با استفاده از یک قیچی مخصوص خیاطی قسمتی از شلوار که در پشت ساق قرار دارد را ببرید، مستقیم این کار را انجام دهید. به همین سادگی شلواری که قرار بود سال‌ها خاک بخورد به دست خودتان زنده شد و سرحال است.

 

شلوارهای بدون جیب، جیب پاره شده

Credit: refinery29

برای شلوارهای خودتان می‌توانید با استفاده از چند برش ساده زیبایی منحصربه‌فرد و بیشتر این نگاه خاصی برای خودتان فراهم کنید. نام این اثر هنری که در بالا مشاهده می‌کنید سوراخ لانه موش (peekaboo) باشد. برای اینکه نخواهید پوست شما از شلوار بیرون بزند می‌توانید از لباس‌های توری، پیراهن‌های بلند استفاده کنید که تفاوت رنگی خوبی با جین شما داشته باشند. شلواری که در بالا مشاهده می‌کنید متعلق به برند Levis است.

دستور:

شلوار لیCredit: refinery29

این‌یکی خیلی ساده است: با یکی از گوشه‌های بیرونی جیب جین خودتان شروع کنید، قیچی را به داخل پارچه فروکنید و دورتادور جیب شلوار را ببرید تا از شلوار جدا شود. دقت کنید که به خود جیب اصلاً نباید آسیبی بزنید. برای طرف دیگر شلوار هم همین کار را دوباره تکرار کنید. برای اینکه جذابیت بیشتری به برش‌ها بدهید می‌توانید آن‌ها را دندانه‌دار و مواج هم ببرید این به هنر دست خودتان و علاقه خودتان بستگی دارد. برای این کار سعی کنید از قیچی‌های مخصوص پارچه استفاده کنید تا ظرافت کافی در بریدن داشته باشد.

شلوار لیCredit: refinery29

همانند شلوار لبه نامتقارن پشتی پایین ساق شلوار خودتان را با قیچی برش دهید و با استفاده از درزشکاف، لبه‌های شلوار را بازکنید. اندازه بازشدگی و طول آن بر اساس آنچه خودتان دوست دارید می‌تواند متفاوت باشد. قسمتی از پارچه را که قصد دارید درزشکافی کنید، با انگشت بگیرید تا این کار با دقت و راحتی صورت گیرد.

شلوار لیCredit: refinery29

اگر با دقت به شلوار جین و بافت پارچه آن نگاه کنید مشاهده خواهید کرد که از یک سری نوارهای افقی سفید و نوارهای جین آبی ساخته‌شده است. نوارهای سفید به‌صورت حلقه دور شلوار را پوشانده‌اند. هدف ما از بریدن پایین ساق در این مرحله دست یافتن به این حلقه‌های سفید بود. با دست یکی از آن‌ها را بگیرید و بکشید تا از شلوار جدا شود، تا جایی که درزشکافی کرده‌اید باید این کار را تکرار کنید تا همه بافت‌های افقی از شلوار جدا شود. نوارهای عمودی را به حال خودشان بگذارید تا آویزان باشید، این نوارهای افقی در نقش آویزهای شلوار شما عمل خواهند کرد.

اولین نوارهای سفید و افقی به‌راحتی از شلوار جدا خواهند شد ولی با بالا رفتن و نزدیک شدن به ساق، جدا کردن این نوارها کمی مشکل خواهد شد برای این کار باید از درزشکاف استفاده کنید تا حلقه‌ها را جدا کنید و نوارهای جین را آزاد کنید. برای اینکه نوارهای آزادتر شوند، قسمت جداشده از شلوار را به‌صورت نواری بپیچانید تا این نوارها آزاد شوند. حاشیه‌های ایجادشده را تا جایی که همانند شکل بالا دیده شود، بپیچانید. این کار باعث خواهد شد که نوارهای دوست‌داشتنی، بلند و فتوژنیک ایجاد کند. دقت کنید که باید دو طرف پاچه جداشده را به این صورت دربیاورید.

 

مدل: شلوار لبه حاشیه‌دار

شلوار لیCredit: refinery29

شاید این روزها در اینستاگرام و عکس‌های 1 * 3 شلوارهایی که لبه حاشیه‌دار دارند را دیده باشید. قیمت معمول این شلوارها با این مدل خاص گران‌تر ازآنچه تصور می‌کنید است. اما شما می‌توانید در خانه‌بر اساس روشی که ذکر کردیم می‌توانید شلوار جینی که بی‌مصرف در گوشه جالباسی بود را برای خودتان به مد روز دربیاورید. برای اینکه این رشته‌ها را بتوانید به‌صورت بهتری دربیاورید باید زمان کافی برای جدا کردن نوارهای افقی صرف کنید.

 

مدل: جیب‌های حلقه‌دار

Credit: refinery29

یکدیگر از کارهایی که می‌توانید برای شیک دیده شدن شلوارهای خودتان با دست‌کاری جیب‌هایتان انجام دهید، استفاده از حلقه‌های تزیینی کوچک است. این استایلی بود که ماه‌های پیش در مورد شلوارهای جین رواج پیدا کرد. این حلقه‌های فلزی را می‌توانید از مغازه‌های تزیینی و لوازم خیاطی خریداری کنید، باید مطمئن شوید که این حلقه‌ها به‌راحتی باز و بسته شود. تا بتوانید به‌راحتی آن را از شلوار باز و خارج کنید. اگر علاقه شدیدی به جواهرات دارید می‌توانید از حلقه‌های نگین‌دار هم استفاده کنید.

دستور:

شلوار لیCredit: refinery29

برای اینکه حلقه‌ها را به شلوار متصل کنید می‌تواند از دستگاه‌های پانچ و سوراخ‌کن استفاده کنید و سوراخ‌هایی در امتداد جیب ایجاد کنید و این حلقه‌ها را به آن وصل کنید. حلقه را بازکنید، از سوراخ عبور دهید و سپس آن را محکم کنید. تعداد و آرایش این حلقه‌ها متناسب باذوق و علاقه خودتان است.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان