با این سه کار ۱۰۰سال عمر کنید!

با این سه اصل که برای داشتن عمر بیش‌تر مهم هستند، شانس زنده بودن و پیوستن  به باشگاه 100 ساله‌ها را افزایش دهید.

امروز در مقایسه با گذشته، امریکایی‌های بیش‌تری، به خصوص زنان، صدِ باشکوه را جشن می‌گیرند. تعداد صدساله‌ها حدود 44 درصد در سال‌های اخیر افزایش یافته‌است. و مطابق با گزارش جدیدی از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها، آدم‌هایی که به صد سالگی می‌رسند، سال‌های زیادی را دوام آورده‌اند تا بتوانند شمع صد سالگی‌شان را فوت کنند! با انجام سه کاری که در این نوشتار آمده‌است، شانس خود را برای صد ساله شدن افزایش دهید:

1. یک رژیم غذایی سالم برای ذهن داشته باشید.

ثابت شده‌است که این برنامه‌ی غذایی، که بر مصرف غلات سالم، سبزیجات و ماهی، و محدود کردن گوشت قرمز و شیرینی‌ها تاکید دارد، خطر ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد. مطابق با مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، آلزایمر یکی از علل اصلی مرگ در افراد بالای صد سال است.

2. شدیدتر ورزش کنید.

یک پژوهش جدید پی برد که آدم‌های میان‌سال یا مسن‌تر که ورزش‌های شدیدتر انجام می‌دهند و حسابی عرق می‌کنند، تا 13 درصد کم‌تر از کسانی که فعالیت متوسط دارند در معرض خطر مرگ زودهنگام هستند.

3. یک هدف برای خود پیدا کنید.

پژوهش‌گران136.000 نفر را در ایالات متحده و ژاپن به مدت 7 سال مورد بررسی قرار دادند و در طی این مطالعه متوجه شدند آن‌هایی که هدفی قدرتمند در زندگی دارند حدودا 20 درصد کم‌تر از کسانی که هدفی ندارند در معرض خطر مرگ هستند.

منبع: بازده
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان