اره ۸ به جان باکس آفیس فیلم‌های آمریکایی افتاد

دوستان کافه هفت سلام. اگر از علاقمندان ژانر وحشت به ویژه فیلم‌های اسلشر (Slasher) هستید، پرفروش‌ترین فیلم باکس آفیس فیلم‌های آمریکایی هفته پیش برای شما جالب خواهد بود

اره 8 به جان باکس آفیس فیلم‌های آمریکایی افتاد

دوستان کافه هفت سلام. اگر از علاقمندان ژانر وحشت به ویژه فیلم‌های اسلشر () هستید، پرفروش‌ترین فیلم باکس آفیس فیلم‌های آمریکایی هفته پیش برای شما جالب خواهد بود. در رقابت بین فیلم‌های کمدی و ترسناک، هفته گذشته فیلم ترسناک اره 8 (یا همان ) پر فروش‌ترین فیلم هفته شد. با گیشه هفت همراه باشید تا کمی درباره اوضاع باکس آفیس و فروش فیلم‌های روز دنیا گپ بزنیم.

باکس آفیس فیلم‌های آمریکایی – هفته اول آبان

رتبه نام فیلم فروش هفتگی
(میلیون دلار)
مجموع فروش
1 اره 8 (جیگ‌ساو) 16,2 16,2
2  ﺑﻮﻭ 2!: ﯾﮏ ﻫﺎﻟﻮﻭﯾﻦ ﻣﺪﯾﺎﯾﯽ 10 35,5
3  ﻃﻮﻓﺎﻥ ﺟﻐﺮﺍﻓﯿﺎﯾﯽ 5,6 23,5
4  روز مرگت مبارک 5 48,3
5 بلید رانر 2049 3,9 81,3
6 تشکر به خاطر خدمت‌تان 3,7 3,7
7 تنها شجاعان 3,4 11,9
8  بیگانه (خارجی) 3,2 28,8
9 ﺳﺎﺑﺮﺑﯿﮑﻦ 2,8 2,8
10 آن 2,4 323,7

بازگشت اره 8 با Jigsaw

فیلم «ﺑﻮﻭ 2!: ﯾﮏ ﻫﺎﻟﻮﻭﯾﻦ ﻣﺪﯾﺎﯾﯽ» که در باکس آفیس فلیمهای آمریکایی قبلی صدرنشین بود هفته پیش در رقابت با فیلم ترسناک اره 8 یا همان جیگ‌ساو (Jigsaw) یک پله عقب نشست. به تبع این جابجایی، فیلم طوفان جغرافیایی نیز به رتبه سوم جدول فیلم‌های پرفروش آخر هفته نقل مکان کرد. روز مرگت مبارک هم با یک پله سقوط در جایگاه چهارم باکس آفیس فیلم‌های خارجی قرار گرفت.

2017، سال وحشت سینمای جهان

حال و هوای این روزهای آمریکا با اکران فیلم‌های ترسناکی مانند روز مرگت مبارک و آن و جیگ‌ساو همراه شده است. در کل با توجه به آمار فروش فیلم‌های ترسناک، 2017 سال موفقیت ژانر وحشت در گیشه بوده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد فیلم‌های ترسناک تا کنون در مجموع 733 میلیون دلار فروخته‌اند. یکی از موفقیت‌های فیلم‌های ژانر وحشت امسال متعلق به فیلم  (Get Out) است که با بودجه‌ای حدود 4٫5 میلیون دلار ساخته شد و گیشه 253٫1 میلیون دلاری‌اش آن را تبدیل به یکی از سودآورترین فیلم‌های سال 2017 کرد.

باکس آفیس فیلمهای آمریکایی
فیلم «جیگ‌ساو»

اره 8 برگشته است!

فیلم ترسناک اره 8 که با عنوان جیگ‌ساو اکران شده با فروش 16,2 رتبه اول باکس آفیس فیلم‌های آمریکایی را در هفته نخست آبان در اختیار گرفت. این فیلم که به نوعی ادامه سری فیلم‌های وحشتناک و روانشناسانه اره است به کارگردانی برادران اسپیریگ و با بودجه 10 میلیون دلاری ساخته شده است.

در سری هفتگانه فیلم‌های اره با شخصیت عجیب یک قاتل به نام ﺟﺎﻧﺎﺗﺎﻥ ﮐﺮﺍﻣﺮ معروف به ﺟﯿﮓﺳﺎﻭ آشنا می‌شویم. قاتلی روانی که به شکل بیمارگونه به سلاخی آدم‌ها علاقمند است و افراد مختلف را در موقعیت‌های وحشتناک قرار می‌دهد و قربانیان باید برای نجات جانشان دست به اقدامات جنون‌آمیزی بزنند وگرنه به طرز فجیعی کشته می‌شوند.

باکس آفیس فیلمهای آمریکایی

بازی سلاخی «جیگ‌ساو» دوباره شروع می‌شود!

قاتل روانی سری فیلم‌های اره به قول خودش بازی راه می‌اندازد و در این بازی موقعیت‌هایی را طراحی می‌کند و برای قربانیانی که آنها را می‌رباید و در تله خود اسیر می‌کند قوانین خاصی تعیین می‌کند که برای نجات پیدا کردن از تله مرگبارش باید این قوانین را رعایت کنند. «جیگ‌ساو» در یکی از سری فیلم‌های اره می‌میرد.

اما حالا در فیلم جیگ‌ساو که در واقه اره 8 است، پس از گذشت 10 سال از مرگ ﺟﺎﻧﺎﺗﺎﻥ ﮐﺮﺍﻣﺮ شواهدی می‌بینیم که خبر از بازگشت دوباره او می‌دهد. پلیس در اطراف شهر جسدهایی پیدا می‌کند که با روشهای خاص و وحشتناک به قتل رسیده‌اند. حال آیا او بازگشته است یا قاتلی دیگر صرفا روش سادیسمی او را تقلید می‌کند؟

بازیگران فیلم اره 8: مت پسمور، کلی بنت، کلوم کیت رنی و دیگران

تیزر فیلم اره 8

فیلم اره 8 را با دوستان بالای 17 سالتان ببینید و دیدگاهتان را درباره آن با کافه هفت در میان بگذارید. 📽🌻🎬

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر