ماهان شبکه ایرانیان

راهنمای خرید شلوار کتان مردانه (بخش اول): برخی از دیگران برابر ترند

شلوار کتان مردانه را می‌توان یکی از همه فن حریف ترین پوشش های آقایان دانست. اما، آیا می دانستید همه آن ها برای همه جا مناسب نیستند؟ در ادامه با بامیلو بلاگ همراه باشید تا بیشتر برایتان بگوییم.

شلوار کتان مردانه را می‌توان یکی از همه فن حریف ترین پوشش های آقایان دانست. اما، آیا می دانستید همه آن ها برای همه جا مناسب نیستند؟ در ادامه با بامیلو بلاگ همراه باشید تا بیشتر برایتان بگوییم. 

شاید عنوان مقاله و جمله “برخی از دیگران برابر ترند” داستان معروف قلعه حیوانات، نوشته جورج اورول (George Orwell) را به یادتان آورد. اما، منظور ما تنها این است که نمی توان همه انواع شلوار کتان مردانه را در همه موقعیت ها پوشید. بیایید یک بار برای همیشه این عادت را فراموش کنیم که یک مدل یا استایل خاص می تواند مناسب همه جا باشد.

اگرچه این نوع شلوار همیشه غیر رسمی به شمار می آید اما، برای این مساله هم درجه های مختلفی وجود دارد. پس بهتر است برای انتخاب راحت تر پوشش روزانه، کار را با آشنا شدن با آن ها شروع کنید.

توجه داشته باشید که منظور ما رنگ خاصی از شلوار کتان مردانه نیست. این اصول همان قدر بر روی شلوار آبی آسمانی کاربرد دارند و که روی شلوار رسمی و خاکی رنگ. شاید این خبر خوبی برای کسانی باشد که باور دارند شلوارهای رنگ روشن را تنها می توان در موقعیت های رسمی پوشید. با انتخاب مدل و تیپ درست، تقریبا می توان هر رنگ شلوار کتانی را با چیزی رسمی مثل کت پوشید.

انواع شلوار کتان مردانه:

به نظر شخصی نگارنده، این شلوار ها را می توان بر اساس نوع کاربرد به سه دسته تقسیم کرد:

دسته اول: مناسب استفاده روزمره

شلوار کتان مردانه

این مدل شلوار ها را تقریبا می توان در اکثر فروشگاه های معمولی پیدا کرد؛ از جنس مواد پارچه های ارزان تری هستند به همین دلیل قیمت پایین تری نیز دارند.همچنین، معمولا خط دوخت داخل و خارج هر پاچه با رنگی غیر از رنگ شلوار انجام شده است و حتی ممکن است سنگ شور و زخمی شده باشند. در برخی موارد نیز شرکت‌های تولید کننده با افزودن برخی مواد، پارچه را نرم تر و راحت‌تر می کنند و فاق کوتاهتری برایشان در نظر می گیرند. این نوع شلوار کتان مردانه بسیار راحت و خودمانی هستند و توصیه می کنیم از آن ها در موقعیت های مشابه استفاده کنید.

شلوار کتان مردانه

به عنوان مثال، می توانید شلوار کتان خود را با پیراهن آکسفورد معمولی هماهنگ کنید و یا برای نشان دادن روحیه تابستانه خود، مدل های طرح دار بپوشید. به همین ترتیب، دیگر پوشش های غیر رسمی مانند تیشرت، پولوشرت یا تیشرت یقه دار، ژاکت، سویی شرت و هودی نیز همراهان مناسبی برای این مدل شلوار هستند. در عوض، از ست کردن آن ها با پیراهن مردانه رسمی، کراوات، کفش رسمی و انواع کت خودداری کنید.

به این شلوارها به چشم پوشش آخر هفته ها نگاه کنید، نه لباس دورهمی عصرانه.

دسته دوم: مناسب کار

شلوار کتان مردانه

این دسته از شلوار کتان مردانه هم در دوخت و هم در برش با دسته اول تفاوت دارد. در این نوع شلوارها معمولا از پارچه های محکم تر و ضخیم تری تهیه می شوند و در مقایسه با گروه اول دوخت متفاوتی دارند. شلوار کتان اداری در مقایسه با برادر خودمانی و سرزنده خود، کمی آزادتر است و به دلیل نوع پارچه مصرفی، خوش حالت و صاف روی بدن می ایستد. همچنین، این نوع پای جامه مردانه به شکلی طراحی شده است که در برابر انواع بلاهای آسمانی جان سالم به در ببرد.

تمام ویژگی های بالا باعث شده است تا این نوع شلوار کتان مردانه به گزینه ای پر طرفدار تبدیل شده و برندهای معروفی مانند از جمله لیواز (Levi’s) و رالف لورن (Ralf Lauren) نیز به تولید آن ها روی بیاورند.

شلوار کتان مردانه

همانطور که شاید حدس زده باشید، انواع پیراهن و کت از جنس پارچه چیت و البته جین برای این شلورها ایده‌آل هستند. همچنین، انواع ژیله و کت با پارچه های محکم و ضخیم و پوتین های محکم هم می‌توانند تیپ خاص شما را تکمیل کنند. این استایل ها برای آقایانی مناسبند که ترجیح می دهند ظاهری راحت و ساده داشته باشند و پوششی انتخاب کنند که در عین حال، بدن ورزیده آن ها را به خوبی نشان دهد. باز هم تکرار می کنیم که این نوع شلوارهای کتان مناسب موقعیت های رسمی و اداری نیستند و همچنین، پوشش‌های نیمه رسمی مانند پولوشرت یا همان تیشرت یقه دار نیز اگر اصولی و درست با آن ها ست نشوند، نتیجه ای نا مطلوب و عجیب خواهند داشت.

بهترین راه برای ایجاد ظاهری مناسب این است که در پوشش بالا تنه خود از لایه های متعدد استفاده کنید. به دلیل آزاد تر بودن شلوار، استفاده از لایه های مختلف در نیم تنه بالایی باعث می شود که ظاهر کلی فرد متعادل شود.

 

منبع: Fashionbeans

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان