راهنمای خرید مایو مردانه : همراه آب بازی های تابستان

مایو مردانه یکی از ضروریات فصل تابستان است که با انتخاب درست آن می‌توان در کنار دریا و یا استخر هم فوق العاده به نظر رسید. در ادامه با بامیلو بلاگ همراه شوید و راهنمای خرید مایو مردانه را اینجا بخوانید.

مایو مردانه یکی از ضروریات فصل تابستان است که با انتخاب درست آن می‌توان در کنار دریا و یا استخر هم فوق العاده به نظر رسید. در ادامه با بامیلو بلاگ همراه شوید و راهنمای خرید مایو مردانه را اینجا بخوانید.

شاید باورتان نشود اما خوش پوشی تنها به محل کار، میهمانی و یا جمع‌های دوستانه خلاصه نمی‌شود و با انتخاب‌های هوشمندانه می توان در کنار ساحل و یا استخر هم همچنان شیک پوش ترین فرد جمع به شمار آمد. متاسفانه اما، بسیاری از آقایان به مایو و لباس شنای خود چندان اهمیت نمی دهند و یا با اصول اساسی انتخاب این پوشش آشنا نیستند. در این هنگام است که تیم بامیلو بلاگ وارد گود می شود و با معرفی چند ایده کلی، راه خوش پوشی در ساحل و کنار استخر را به شما نشان می دهد.

خرید مایو مردانه : انتخاب اندازه مناسب

خرید مایو مردانه

اگر می خواهید بهترین ظاهر ممکن را داشته باشید، باید لباسی با اندازه مناسب و درست را انتخاب کنید و لباس شنا هم از این قاعده مستثنی نیست. اندازه و خواب مناسب لباس بر روی بدن باعث می شود که یک لباس معمولی فوق العاده به نظر برسد و برعکس اگر اندازه درست نباشد، یک لباس آن چنانی و گران قیمت هم بد شکل و پیش پا افتاده جلوه می کند. در هنگام انتخاب لباس شنا و مایو به دنبال اندازه ای باشید که به ظاهری به اصطلاح ورزشی داشته باشند. منظورمان از عبارت ورزشی در این مبحث این است که نه بیش از حد گشاد و آزاد باشد و نه چنان تنگ و جذب بدن که نتوان در آن حرکت کرد. خرید مایو مردانه بزرگ باعث می شود که هنگام ورود به آب استخر و یا دریا، این پوشش شبیه به یک بالن شده و ظاهر نامطلوبی ایجاد کند.

به همین ترتیب، انتخاب طول مناسب نیز در این زمینه حائز اهمیت است و باید به آن توجه کرد و شاید شما هم دوست داشته باشید که امسال ران هایی برنزه ای داشته باشید. در نتیجه، از خریدن مایو های بیش از اندازه بلند پرهیز کنید و گزینه منطقی تری را انتخاب کنید. به صورت کلی می توان گفت که طول ایده آل برای یک مایو مردانه  5 الی 7 سانتی متر بالا تر از زانو است. این اندازه در کنار ظاهر ورزشی مایو باعث می شود که حتی یک مایو معمولی نیز به زیبایی خود نمایی کند.

خرید مایو مردانه: انتخاب رنگ مناسب

خرید مایو مردانه

استدعا می کنیم از وارد کردن رنگ به کمد لباس خود نترسید. فصل تابستان با آن هوای گرم، میوه های خوشمزه  و طبیعت سرزنده بهترین زمان است که به کنار دریا بروید و از زندگی لذت ببرید. اما، وقتی با رنگ طلایی شن ها و آبی دریا محاصره شده اید، استفاده از رنگ های مختلف می تواند بسیار چشم نواز باشد. پس دومین توصیه ما به شما در خرید مایو مردانه تجربه رنگ‌های مختلف است تا رنگی را پیدا کنید که به شما می آید.

چرا رنگ هایی مانند زرد و یا صورتی پر رنگ را انتخاب نمی کنید؟ و یا اگر روحیه بازیگوش تری دارید، پیشنهاد می کنیم به پارچه های طرح دار هم فرصت ابراز وجود بدهید و به سراغ راه راه سورمه ای و سبز و یا چهارخانه قرمز بروید. در انتخاب لباس مخصوص شنا و کنار ساحل، گزینه های بی شمار وجود دارند که همه به یک اندازه بی نظیر هستند. حتی اگر مایلید در اوقات استراحت کنار ساحل، بالا تنه خود را بپوشانید، می توانید به سراع بالا پوش هایی هماهنگ با مایو خود رفته و از رنگ های خنثی مانند طوسی، سورمه ای و یا مشکی استفاده کنید تا مایوی خوش رنگ و هیجان انگیزتان بیشتر به چشم بیاید.

خرید مایو مردانه: انتخاب مدل مناسب

خرید مایو مردانهنکته آخری که باید در هنگام خرید مایو مردانه به آن توجه کنید نوع طراحی و مدل آن هاست. طراحی های جدید تولید کنندگان این نوع پوشش در محصولات جدید خود تلاش دارند که مرز بین لباس شنا و شلوارک های تابستانه را از نظر ظاهری از بین ببرند. دلیل این گرایش مد شاید این باشد که مایو های به اصطلاح راسته و بدون چین و پف، بسیار زیبا تر بر روی بدن قرار می گیرند و کمر را باریک تر و اندام را ورزیده تر نشان می دهند. همچنین، پس خارج شدن از آب و خشک شدن بدن، نیاز به تعویض آن ها برای بیرون رفتن در یک بعد از ظهر گرم تابستانی نیست.

علاوه بر آن، طراحان امروزی در مایوهای تولیدی خود، از زیپ و جیب های بزرگ تر از حد معمول استفاده می کنند که باعث می شوند که بتوان لوازم الکترونیکی مانند تلفن همراه و یا آیپاد خود را به همراه داشته باشید.

در خرید مایو مردانه باید این ضرب المثل را به یاد داشته باشید که هرچقدر پول بدهید، همان قدر هم آش خواهید خورد. پس اگر به دنبال لباس شنایی می گردید که سال ها برایتان کار کند و ظاهری فوق العاده داشته باشد، شاید مجبور شوید که مقداری بیشتر پول خرج کنید.

کلام آخر

اگر بخواهیم کل این مقاله را در چند جمله خلاصه کنیم باید بگوییم که

  • اندازه مایو باید بین 5 تا 7 سانتی متر بالاتر از زانو باشد و ظاهری ورزشی داشته باشد.
  •  استفاده از رنگ های شاد و هیجان انگیز در کنار رنگ آبی دریا (و یا استخر) می تواند تیپی مثال زدنی به ارمغان بیاورد.

پس توصیه می کنیم این نکته را هم به خاطر بسپارید.

طبق روال معمول، منتظر دیدگاه های شما در بامیلو بلاگ هستیم.

منبع: FashionBeans

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر