ماهان شبکه ایرانیان

کار فیلمبرداری «ددپول ۲» و «مردان ایکس: دارک فینکس» به پایان رسیده است

رایان رینولدز ساعاتی پیش از طریق فیس‌بوک پایان کار فیلمبرداری «ددپول ۲» (Deadpool ۲)را اعلام کرد و به دنبال آن سایمون کینبرگ نیز در صفحه‌ی اینستاگرامش خبر پایان فیلمبرداری «مردان ایکس: دارک فینکس» (X-Men: Dark Phoenix) را به اشتراک گذاشت.

کار فیلمبرداری «ددپول 2» و «مردان ایکس: دارک فینکس» به پایان رسیده است

رایان رینولدز ساعاتی پیش از طریق فیس‌بوک پایان کار فیلمبرداری «ددپول 2» (Deadpool 2)را اعلام کرد و به دنبال آن سایمون کینبرگ نیز در صفحه‌ی اینستاگرامش خبر پایان فیلمبرداری «مردان ایکس: دارک فینکس» (X-Men: Dark Phoenix) را به اشتراک گذاشت.

 

در قسمت دوم «ددپول» رینولدز دوباره در نقش ابرقهرمان نامیرا ظاهر خواهد شد و در کنار او زازی بیتز نقش «دومینو» و جاش برولین نقش «کابل» را بازی خواهد کرد. سایر بازیگران این فیلم شامل جک کسی در نقش «تام سیاه» (ضدقهرمان فیلم)، مورنا باکرین در نقش «کاپی‌کت»، تی جی میلر در نقش «ویزل»، لزلی اوگامس در نقش «بلاند اِی‌آی» و برایانا هیلدبرند در نقش «نگاسونیک تین‌ایج ورهد» می‌شوند.

 

در فیلم «مردان ایکس: دارک فینکس» نیز که نویسندگی و کارگردانی آن بر عهده‌ی سایمون کینبرگ بوده، بازیگرانی چون جیمز مک‌آووی، مایکل فاسبندر، جنیفر لارنس، نیکولاس هولت، تای شرایدن، سوفی ترنر، الکساندرا شیپ، کدی اسمیت مک‌فی و ایوان پیترز به ایفای نقش پرداخته‌اند. لازم به ذکر است که «دارک فینکس» خود آغازگر یک سه‌گانه‌ی جدید از مردان ایکس محسوب می‌شود.

 

ظاهرا سال 2018 در اختیار «مردان ایکس» خواهد بود؛ چراکه فیلم «جهش یافته‌های جدید» (The New Mutants) در سیزدهم آپریل (دوشنبه 23 مهر 1397)، «ددپول 2» در یکم ژوئن (جمعه 11 خرداد 1397) و «مردان ایکس: دارک فینکس» نیز در دوم نوامبر (پنج‌شنبه 10 آبان 1397) اکران خواهند شد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان