حتی مدل‌های مشهور هم برای نگاه داشتن ماهیچه شکم صاف و قوی باید به اندازه سایر افراد تلاش کنند اما یک نکته می‌تواند متفاوت باشد که معمولا این افراد دارای یک تمرین دهنده متخصص و حرفه‌ای‌ هستند که بهترین نوع تمرینات را با آنان انجام می‌دهد، کاری که بسیاری از افراد نمی‌توانند انجام دهند. اما برخی‌ از این سوپر مدل‌ها رمز روش تمرینی خود را  در میان گذاشتند و ما نیز آن را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ستاره 1: شارلوت مکینی

حرکت تمرینی: لانج از بغل/ پیچش/ ایستادن جاب کرس

چگونه انجام می‌شود

  • آماده سازی: پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید. پشت خود را صاف کنید تا عضلات شکم شما از پهلو و جلو در گیر و منقبض شود. حالا به سمت پایین بروید به نحوی که فشار را کاملا روی عضلات شکم و پهلو احساس کنید.
  • در همین حالت حرکت لانچ بغل را انجام دهید و از یک سمت به سمت دیگر بروید؛ برای 30 بار این حرکت را  با سرعت مناسب تکرار کنید.
  • در ادامه حرکت بالا، حالا با دست خود سر پای مخالف را لمس کنید، برای 30 بار این حرکت را  با سرعت مناسب تکرار کنید.
  • حالا از این حالت خارج شوید، در حالت شنا قرار بگیرید و کمر خود را قوس دهید، زانوی راست را به داخل شکم بیاورید. این کار را با زانوی چپ تکرار کنید، برای 30 بار این حرکت را  با سرعت مناسب تکرار کنید

ستار 2: الی گلدینگ

حرکت تمرینی: جک نایف و شکم

چگونه انجام می‌شود

جک نایف: روی زمین و به پشت دراز بکشید و دستان خود را دور سر خود قلاب کنید و پاهای خود را صاف کنید. حالا دست و پای خود را مستقیم به سمت هم نزدیک کنید به طوری که شانه‌های شما از زمین بلند شود و تمام فشار را باید روی ماهیچه شکم احساس کنید.

شکم: روی زمین و به پشت دراز بکشید و پاهای خود را مستقیم دراز کرده و در فاصله 10 سانتی متری از زمین نگاه دارید. دستان خود را به پشت سر قفل کنید، حالا بدن خود را به سمت پا نزیک کنید؛ در حالی که دستان شما قفل است و کمر شما صاف است، تمام فشار باید روی شکم احساس شود.