پیش‌خرید نرم‌افزار از اپ استور ؛ قابلیتی مناسب برای بازی‌سازان

پیش‌خرید نرم‌افزار از اپ استور قابلیت جدیدی است که شرکت اپل به تازگی به سیستم فروشگاهی خود اضافه کرده است. این قابلیت به تازگی منتشر شده است و طی آن برنامه نویسان می‌توانند نرم‌افزارهای مطابق با iOS ۱۱ خود را از ۹۰ روز قبل از انتشار برای پیش‌فروش در اپ استور بارگذاری کنند.

پیش‌خرید نرم‌افزار از اپ استور قابلیت جدیدی است که شرکت اپل به تازگی به سیستم فروشگاهی خود اضافه کرده است. این قابلیت به تازگی منتشر شده است و طی آن برنامه نویسان می‌توانند نرم‌افزارهای مطابق با iOS 11 خود را از 90 روز قبل از انتشار برای پیش‌فروش در اپ استور بارگذاری کنند.

پیش‌خرید نرم‌افزار از اپ استور

با توجه به تعمیرات اساسی اپ استور در ماه سپتامبر، این خبر تغییر بسیار بزرگی محسوب نمی‌شود. اما در حالی که بسیاری از مردم احتمالاً در مورد پیش‌خرید نرم‌افزارهای پیام‌رسانی، فیتنس و عکاسی زیاد ذوق‌زده نخواهند بود، خبر پیش‌خرید نرم‌افزار از اپ استور می‌تواند خبری بسیار خوب برای کمپانی‌های بازی‌سازی باشد.

پیش‌خرید نرم‌افزار از اپ استور

آپدیت اپ استور در iOS 11 حاوی یک زبانه (تب) جداگانه برای بازی‌ها است و در واقع این دسته‌بندی (بازی‌ها) تنها دسته‌بندی است که زبانه‌ی مخصوص به خود را دارد. پس می‌توان نتیجه گرفت که گیم ها اولویت بزرگی برای این پلتفرم محسوب می‌شوند و بازی‌هایی نظیر Animal Crossing که بسیار اعتیادآور هستند می‌توانند یکی از گزینه‌های متقاعدکننده‌ی پیش‌خرید نرم‌افزار از اپ استور باشند.

پیش‌خرید نرم‌افزار از اپ استور

قبل از انتشار نرم‌افزار کاربران قادر خواهند بود که صفحه‌ی مخصوص محصول را در اپ استور مشاهده کنند (این قابلیت در مورد نرم‌افزارهای رایگان نیز فعال خواهد بود) و در صورت علاقه به پیش‌خرید آن اقدام کنند. زمانی که نرم‌افزار منتشر شد، به کاربران اطلاع داده خواهد شد و نرم‌افزار روی آیفون‌های آن‌ها دانلود می‌شود.

کمپانی‌های تولید بازی می‌توانند در طول دوره‌ی پیش‌خرید و با ارائه‌ی یک آپدیت در ورژن، قیمت و دسترسی برنامه‌های خود را تغییر دهند. اگر در طول این دوره قیمت نرم‌افزار تغییر کند، افرادی که آن را پیش‌خرید کرده‌اند قیمت کمتر را پرداخت خواهند کرد.

پیش‌خرید نرم‌افزار از اپ استور

پیش‌خرید نرم‌افزار از اپ استور قابلیت بسیار خوبی برای کمپانی‌های تولید نرم‌افزار و برنامه نویسان خواهد بود چرا که آن‌ها می‌توانند میزان اقبال عمومی نرم‌افزار خود را قبل از انتشار آن سنجیده و برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری انجام دهند. همچنین خریداران این نرم‌افزارها هم دقیقاً در موعد انتشار نرم‌افزار از انتشار آن مطلع می‌شوند و شاید با قیمت کمتری نرم‌افزار موردعلاقه‌ی خود را به دست می‌آورند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر