جشن امضای «سیب هوس» برگزار شد/اتمام نسخه های چاپ اول

مراسم جشن امضای مجموعه جدید امید صباغ نو با عنوان «سیب هوس» برگزار شد و نسخه های چاپ اول این کتاب به اتمام رسید.

جشن امضای «سیب هوس» برگزار شد/اتمام نسخه های چاپ اول

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم جشن امضای کتاب «سیب هوس»‌ مجموعه شعر جدید امید صباغ‌نو عصر دیروز جمعه 11 اسفند در کافه کتاب ثالث برگزار شد. این کتاب تعدادی از غزلیات جدید و گزیده این شاعر را در بر می گیرد.

محمدعلی بهمنی، محمد سلمانی، حجت اشرف‌زاده، آناهیتا همتی، امیر عظیمی، اکبر آزاد، داوود حیدری، عباس سجادی، علیرضا اسدی، علیرضا آذر، روزبه معین،‌ علیرضا کمالی، صابر قدیمی،‌ نیلوفر لاری‌پور، محسن انشایی، امیرعلی سلیمانی، بهزاد نجفی، امید روزبه، میثم بهاران، سامی تحصیل‌داری، اهورا فروزان، شبناز اسماعیلی، مه‌سا رهنما، بهزاد شهبازی، سید احمد حسینی، فرامرز راد، نیما معماریان، امیرحسین کاکایی، سجاد عزیزی‌آرام، امید خاکباز، مصطفی پروین، اسماعیل باستانی، علیرضا برنجی، غزل عبدی، اردوان طاهری، حدیث مدنی، کسری کرکزی، محمدمهدی همت، میلاد بابایی، سلیمه رودکی، امیر توده فلاح، سعید صاحب‌علم، ارغوان جهانگیری و ... از جمله افرادی بودند که در این مراسم حضور پیدا کردند.

این مراسم از ساعت 16:45 آغاز شد و تا ساعت 21:45 به طول انجامید. در نیجه و در این مدت صف متقاضیان امضای کتاب توسط صباغ نو مقابل کافه کتاب ثالث کشیده شده بود.

با توجه به این که همزمان با جشن امضای کتاب در تهران، عرضه کتاب مورد اشاره در کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور آغاز شده بود، چاپ نخست این مجموعه به پایان رسیده است و طبق گفته مسئولان نشر نیماژ چاپ دوم آن از دوشنبه‌ 14 اسفند عرضه می شود.

در کتاب «سیب هوس» 13 غزل چاپ نشده در کنار 72 غزل انتخابی از 7 مجموعه غزل منتشر شده بین سال‌های 88 تا 96 قرار گرفته که بخش زیادی از این غزل‌ها برای چاپ در این گزیده ویرایش و تغییر پیدا کرده‌اند. بیشتر غزل‌های این مجموعه عاشقانه اند اما تعدادی از غزل‌های آیینی و اجتماعی هم در آن چاپ شده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان