ماهان شبکه ایرانیان

سازگاری متولدین اردیبهشت با ماه های دیگر سال

متولد اردیبهشت حساس، با محبت، وفادار عاشق گل و زیبایی اما اصلا رویایی نیست. زود رنج و بد خشم است اما هرگز از خانه اش قهر نمی کند

سازگاری متولدین اردیبهشت با ماه های دیگر سال

متولد اردیبهشت حساس، با محبت، وفادار عاشق گل و زیبایی اما اصلا رویایی نیست. زود رنج و بد خشم است اما هرگز از خانه اش قهر نمی کند. اردیبهشتی ها صبور هستند و طرفدار صلح و آرامش اما یک رگ لجبازی هم دارند. آن ها اشخاصی احساساتی و کمی هم خجالتی، همسرانی خانه دوست، باوفا و والدینی مهربان و دلسوز هستند که از همسر و فرزندانشان توقع زیادی ندارند. اکنون که با بخشی از ویژگی های متولدین اردیبهشت ماه آشنا شدیم ببینیم با متولدین کدام ماه ها سازگاری بیشتری دارند.

طالع بینی ازدواج متولدین اردیبهشت

اردیبهشت + فروردین

این رابطه پر از چالش ها و مشکلات شخصی است. اگر می خواهند زوج موفقی باشند باید هر دو مسائل شخصی خود را حل کنند. آن ها تنها زمانی که آرامش داشته باشند می توانند تفاوت ها را کنار گذاشته و شنونده خوبی برای یکدیگر باشند.

اردیبهشت + اردیبهشت

رابطه بین دو اردیبهشت ماهی ارزشمند و پایدار است البته به شرطی که لجبازی را کنار گذاشته و منتظر حرکت از جانب طرف مقابل نباشند. آن ها به دلیل احساساتی بودنشان به نیازهای یکدیگر اهمیت می دهند و مراقب هم هستند. مشکلات باعث می شود تفاوت ها برایشان پررنگ شود اما اگر با هم صحبت کنند و به نیازهای مشترک شان برای تغییر پی ببرند بهترین رابطه دنیا را خواهند داشت.

اردیبهشت + خرداد

رابطه اردیبهشت و خرداد زیاد متعهد به نظر نمی رسد اما خصوصیت ثبات و پایداری متولد اردیبهشت به آن ها تحمل و مقاومت می دهد تا رابطه ای پایدار با خرداد داشته باشند و به خوبی همدیگر را بشناسند. درست است که آن ها نمی توانند زیاد خودشان را با تفاوت های همدیگر وفق دهند اما اگر متولد اردیبهشت تلاش خود را بکند بخش جداناپذیر زندگی خردادی می شود که در هر چیزی به او تکیه خواهد کرد. اگر این دو همدیگر را کامل بپذیرند متولد خرداد به اردیبهشت بال و حتی پرواز یاد می دهد.

اردیبهشت + تیر

اردیبهشت و تیر آرام ترین جفت در نشانه های زودیاک هستند. وقتی عاشق هم شوند به خاطر اهداف عاطفی مشترک، درک و احساسی که به خانه و خانواده دارند هیچ چیزی نمی تواند آن ها را از هم جدا کند. آن ها خیلی زود یاد می گیرند که در رابطه ببخشند و فراموش کنند تا به آن رابطه ای که آرزو دارند برسند.

اردیبهشت + مرداد

رابطه اردیبهشت و مرداد رابطه ای پر چالش است. آن ها ویژگی های ثابت و طبیعت کاملا متفاوتی دارند اما با این وجود اگر به اندازه کافی صبور باشند می توانند جفت بسیار مناسبی برای یکدیگر باشند. اگر اصول مردانه و زنانه آن ها در تعادل باشد می توانند از آن ها برای بهبودی و اصلاح شرایط مالی، هوشی و عاطفی خود به کار ببرند و از کنار هم بودن لذت ببرند.

اردیبهشت + شهریور

اردیبهشت آماده است که به شهریور عشق و مهربانی را بیاموزد. متولد شهریور باید به قدری انعطاف پذیر باشد که بتواند به شریک اردیبهشتی خود ارزش بدهد. رابطه این دو اگر نسبت به هم بی اعتماد نباشند یک رابطه بهشتی است. اگر این دو عاشق هم شوند ترکیبی از قلب پاک و ذهن پاک می سازند و دیگر به هیچ چیز دیگری نیاز نخواهند داشت.

اردیبهشت + مهر

متولد مهر آماده است تا ترس های درونی اردیبهشت را بیدار کرده و آن ها را بیرون بریزد. اردیبهشت باید بسیار مراقب باشد تا متولد مهر احساس گناه پیدا نکند. این رابطه درسی است که هرگز فراموش نمی شود به خصوص اگر بین آن درک و احساس به اندازه کافی وجود داشته باشد. تنها چیزی که آن ها را همیشه خوشحال می کند این است که چیزهایی که در دنیای خودشان دوست ندارند با آن ها روبه رو شوند را بپذیرند.

اردیبهشت + آبان

این دو هیچ اعتقادی به رابطه افلاطونی ندارند و هیچ کس دیگری نمی تواند برای آن ها یک رابطه رضایت بخش بسازد. آن ها نسبت به رابطه خود احساس مالکیت می کنند و حتی زمانی که بتوانند هم به جدایی فکر نمی کنند. رابطه عاطفی بین این دو به قدری عمیق است که همه ما آرزویش را داریم.

اردیبهشت + آذر

این دو به دلیل زیبایی درونی و درکی که از زندگی و حقیقت دارند زوج خوبی می توانند باشند. آن ها همدیگر را به خوبی می شناسند و در دوره آشنایی از همدیگر توقع چندانی ندارند به همین دلیل با صبر و تحمل یک رابطه آینده دار می سازند. آن ها همیشه به دنبال زیبایی ها در دنیا هستند.

اردیبهشت + دی

آن ها می توانند رابطه بسیار عمیقی بسازند که نفوذ به قلمروی آن ها برای هیچ کسی ممکن نباشد. از نظر کسانی که از بیرون آن ها را می بینند زوج بسیار کسل کننده ای هستند چون آن ها هیجانات و فعالیت های لذت بخش خود را از دنیای بیرون مخفی می کنند. این زوج می توانند با هم کار کنند، بچه بزرگ کنند، زندگی لذت بخشی را با هم بسازند و یک رابطه جدایی ناپذیر داشته باشند.

اردیبهشت + بهمن

اردیبهشت و بهمن دو نفر از دو دنیای کاملا متفاوت هستند اما شباهتی که سیاره های حاکم بر این دو دارد بین آن ها رابطه ای عاشقانه می سازد. رابطه ای که علاقه بین آن ها هر روز بیشتر می شود. سیاره حاکم بر آن ها ونوس و اورانوس است. آن ها تغییر مسیر، تنوع و لذت عشق را درک می کنند.

اردیبهشت + اسفند

این رابطه بر اساس عشق بنا شده است و تا زمانی که ادامه دارد پر از عشق است. هر دو به دنبال عشق و زیبایی در زندگی هستند تمام تلاش خود را برای حفظ عشق و زیبایی در زندگی می کنند. اردیبهشت به اسفند یاد می دهد در واقعیت زندگی کند و سازنده باشد و اسفند در مقابل به او روحیه می دهد و ملایمت و انعطاف پذیری می آموزد. به نظر می رسد هر دو سعی دارند یکدیگر را متقاعد کنند که عشق واقعی وجود دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
نظرات منتشر شده : 1
پاسخف.ا | 1400/09/03 - 11:17
سلام با افتخار اردیبهشتی هستم وچون صبور هستم ومهربون با همه ماه ها سازگاری دارم...
ارسال نظر
پیشخوان