کشف یک میلیون قلم اموال مسروقه

معاون مبازه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از کشف بیش از یک میلیون قلم اموال مسروقه و استرداد آن به مالباختگان خبرداد.

کشف یک میلیون قلم اموال مسروقه

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ محمدرضا اکبری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال ابلاغ دستورالعمل شناسایی و دستگیری مالخران اموال مسروقه در کشور در طول سال 1402 بیش از 258 هزار سارق و همچنین شش هزار و 851 نفر مالخر دستگیر شدند.

ایسنا در خبری نوشت:وی افزود: با تلاش شبانه روزی و اقدامات موثر کارآگاهان مبارزه با سرقت بیش از یک میلیون و 102 هزار قلم انواع اموال مسروقه کشف و تعداد یک میلیون و 100 هزار قلم نیز از این اموال به مالباختگان استرداد شده است.

معاون مبازه با سرقت پلیس آگاهی فراجا ادامه داد: رصد روزانه فضای مجازی و شناسایی سارقان و مالخرانی که اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه می‌کنند از جمله اولویت های مهمی است که در سال جاری اجرا می‌شود. از دیگر اولویت های مهم همچون سال‌های قبل در این خصوص طرح‌های شناسایی و دستگیری مالخران اموال مسروقه است که با توجه به جغرافیای جرم در استان‌های هدف تدوین شده و اجرای آن همچنان مستمر و با جدیت ادامه دارد.

اکبری تصریح کرد: کنترل مالخران حرفه‌ای و رها شده از زندان، تشکیل بانک اطلاعاتی مالخران حرفه‌ای، برگزاری نشست تخصصی با قوه قضائیه درخصوص مقابله جدی و بی‌امان با مالخران اموال مسروقه و... از جمله برنامه‌های مهم معاونت مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در این رابطه است.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان