چرا ساخت سریال اسپین‌آف مرد عنکبوتی توسط آماون متوقف شد؟

یک سریال اسپین‌اف از مرد عنکبوتی برای آمازون در دست ساخت قرار داشت که اکنون گزارشات از کنسل شدن پروژه Silk: Spider Society خبر می‌دهند.

چرا ساخت سریال اسپین‌آف مرد عنکبوتی توسط آماون متوقف شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، Silk: Spider Society روی ماجراجویی‌های شخصیت سیندی مون، ابرقهرمان کره ای-آمریکایی، تمرکز داشت. فیل لرد و کریس میلر، تهیه کنندگان Spider-Man: Across the Spider-Verse، در ساخت این اسپین‌آف از مرد عنکبوتی نقشی اساسی داشتند و از سال 2022 روی آن کار می‌کردند.

ویجیاتو نوشت:اکنون ددلاین گزارش داده است که آمازون دیگری قصد ساخت Silk: Spider Society را ندارد. آنجلا کانگ که سابقه کار روی سریال‌های مردگان متحرک را دارد، قرار بود شورانر Silk: Spider Society باشد. با این وجود قرارداد آنجلا کانگ (Angela Kang) با استودیو Amazon MGM همچنان پابرجا است.

چرا ساخت سریال اسپین‌آف مرد عنکبوتی توسط آماون متوقف شد؟

به نظر می‌رسد که ساخت سریال Spider-Man Noir با حضور نیکلاس کیج دلیل اصلی کنسل شدن این پروژه باشد. اورن یوزیل (با سابقه کار روی مورتال کامبت) و استیو لایت‌فوت (با سابقه کار روی پانیشر)، دو شورانر سریال Spider-Man Noir خواهند بود. این اسپین‌آف Spider-Verse روی شخصیت کیج در دهه 1930 تمرکز دارد که با گذشته خود به عنوان یک قهرمان مشکل دارد.

سیندی (معروف به سیلک) یک دهه پیش در کمیک‌های مارول شروع به کار کرد. او یکی از همکلاسی‌های پیتر پارکر بود که اتفاقاً توسط همان عنکبوت رادیواکتیو که توانایی‌های عنکبوتی را به پیتر داده بود، گزیده می‌شود.

22057

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان