سازمان سنجش اطلاعیه داد

جزئیات ثبت‌نام با تاخیر متقاضیان شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) اعلام شد.

سازمان سنجش اطلاعیه داد

به گزارش خبرآنلاین، سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام کرد: پیرو اطلاعیه تاریخ 1403/03/01و انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 1403 (نوبت دوم) به‌تاریخ 1403/01/06، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در این آزمون می‌رساند، با توجه به تعویق زمان برگزاری آزمون مذکور در روزهای 21 و 22 تیرماه 1403 و درخواست مکرر داوطلبانی‌ که تا تاریخ تعیین شده(1403/01/30) موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، برای آخرین بار و به منظور مساعدت با این دسته از داوطلبان ترتیبی اتخاذ شده که صرفاً در روزهای یکشنبه و دوشنبه به‌تاریخ‌های 6 و 7 خردادماه بتوانند نسبت به ثبت‌نام با تاخیر اقدام نمایند.

لذا داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌ تاریخ 1402/12/26 که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org در دسترس است، نسبت به ثبت‌نام از طریق سامانه جامع آزمون سراسری در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام نمایند.

لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

ضمناً داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند در این مرحله به هیج عنوان امکان ویرایش اطلاعات برای آنها وجود ندارد.

233233

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان