برگزاری ۵۰۰ برنامه ویژه سوم خرداد در کردستان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: ۵۰۰ مورد برنامه ویژه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و سوم خرداد با ۳۰ عنوان در سطح استان اجرا می‌شود.

برگزاری 500 برنامه ویژه سوم خرداد در کردستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علی کلوندی در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود که سرنوشت جنگ را به طور کامل تغییر داد.

وی بیان کرد: بیش از پنج هزار و 400 کیلومتر از خاک کشور ما و بخش‌هایی از خاک خوزستان آزاد شد و بیش از 19 هزار نفر از رژیم بعثی عراق به اسارت رزمندگان ما درآمدند.

وی افزود: سالروز آزادسازی خرمشهر طراز نیروهای مسلح به شکل دیگری رقم خورد و افزایش توان سیاسی و افزایش قدرت جمهوری اسلامی ایران را به دنبال داشت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان تصریح کرد: شعارمحوری امسال این بنیاد «در راه فتح قله‌ایم» هست که برگرفته از سخنان و دغدغه‌های مقام معظم رهبری است.

کلوندی تصریح کرد: با هدف انتقال فرهنگ غنی انقلاب به نسل کنونی و نسل‌های آینده، راهبردهایی برای این ایام تدوین شده است و راهبرد اصلی که همان نقش فرماندهی و رهبری امام راحل است در حیات کشور نقش بسزایی داشته است.

وی اضافه کرد: وحدت نیروهای مسلح و انسجام بین مردم با هدف بازدارندگی از راهبردهایی است که در این ایام به آن پرداخته می‌شود.

وی اذعان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم و آحاد آن در طول جنگ حضور پررنگ داشتند و مردم در پیروزی انقلاب نقش مؤثری ایفا کردند.

کلوندی گفت: تبیین نقش مردم در زمان جنگ نیز از دیگر راهبرهای این ایام است که باید به آن پرداخته شوند.

وی نهادینه کردن روحیه ایثار و مقاومت و شهادت و الگوسازی از رزمندگان دوران دفاع مقدس براساس مبانی دین مبین اسلام را از دیگر موارد مورد نظر در این ایام اعلام کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه سیاست‌هایی برای گرامیداشت سوم خرداد پیش بینی شده که مورد توجه قرار می‌گیرد: افزود: 500 مورد برنامه با 30 عنوان ر سطح استان اجرا می‌شود.

کلوندی برگزاری یادواره شهدا و عطرافشانی مزار شهدا، پیدا. با خانواده شهدا، اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق محروم توسط بسیج، سپاه و ارتش از جمله این برنامه‌ها است.

وی تبیین نقش دانشجویان، اقشار مختلف در دوران دفاع مقدس و تبیین نقش زنان در دوران دفاع مقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر را از دیگر برنامه‌های مورد نظر خواند که به مناسبت سوم خرداد در کردستان اجرا می‌شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان