فینال لیگ قهرمانان زمان بازی‌های لیگ ایران را تغییر می‌دهد؟

احتمال دارد ساعت برگزاری دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر تغییر کند.

فینال لیگ قهرمانان زمان بازی‌های لیگ ایران را تغییر می‌دهد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با توجه به تعویق چند روزه مسابقات سه هفته پایانی لیگ برتر سازمان لیگ روز گذشته برنامه جدید بازی‌های باقی‌مانده را اعلام کرد که بر این اساس تیم‌های لیگ برتری در روزهای 4، 8 و 12 خرداد سه بازی آخر خود در لیگ را انجام می‌دهند.

بعد از اعلام برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر در فضای مجازی برخی حواشی پیرامون ساعت برگزاری مسابقات هفته سی‌ام پیش آمد؛ با توجه به اینکه در روز 12 خرداد از ساعت 22:30 قرار است فینال لیگ قهرمانان اروپا برگزار شود بسیاری از مخاطبان فوتبال به برگزاری همزمان دیدارهای هفته پایانی لیگ در ساعت 20 اعتراض کردند.

از این رو سازمان لیگ مشغول بررسی شرایط موجود است تا شاید بتواند ساعت بازی‌های لیگ از هفته سی‌ام را تغییر بدهد؛ موضوع دیگری که ممکن است باعث تغییر ساعت برگزاری هفته سی‌ام شود برگزاری جشن قهرمانی در یکی از ورزشگاه‌های تهران خواهد بود.

در این خصوص سازمان لیگ باید نامه‌نگاری‌های خود را با شورای تامین استان تهران انجام بدهد و بعد از هماهنگی با مسئولان این شورا احتمال دارد زمان برگزاری مسابقات تا حداکثر یک ساعت جابه‌جا شود و بازی‌ها در روز 12 خرداد نهایتاً از ساعت 19 برگزار شود.

باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد و در نهایت بازی‌های هفته پایانی لیگ در چه ساعتی برگزار می‌شود.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان