مقایسه Resident Evil ۲ Remake با نسخه کلاسیک این بازی [تماشا کنید]

به مناسبت نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازسازی رزیدنت اویل ۲ سایت IGN با انتشار ویدیویی، این بازی را با نسخه کلاسیک رزیدنت اویل ۲ مقایسه کرده است.

مقایسه Resident Evil 2 Remake با نسخه کلاسیک این بازی [تماشا کنید]

به مناسبت نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازسازی رزیدنت اویل 2 سایت IGN با انتشار ویدیویی، این بازی را با نسخه کلاسیک رزیدنت اویل 2 مقایسه کرده است.

سازندگان بازی در کپکام بارها روی این نکته تاکید کرده‌اند که این عنوان به نسخه کلاسیک خود وفادار خواهد بود و همان‌طور که در این ویدیو مشاهده می‌کنید، ظاهرا چنین اتفاقی هم رخ داده است. داستان بازی و سرنوشت آن‌ تفاوتی با نسخه کلاسیک ندارند و در این میان تنها بعضی از صحنه‌ها و دیالوگ‌ها به خاطر امروزی‌تر شدن فضای بازی تغییر کرده‌اند.

زاویه دوربین نیز یکی از دیگر از تغییرات محسوس بازسازی رزیدنت اویل 2 نسبت به نسخه‌های کلاسیک این مجموعه است. در این بازی، شاهد دوربین روی شانه‌ای هستیم که نمونه آن را در تعداد زیادی از عناوین سوم شخص نسل جاری دیده‌ایم.

البته مانند گذشته هنوز هم مهمات بسیار محدود هستند و شما در نگه‌داری از همان مهمات محدود هم با مشکل روبرو خواهید بود. زامبی ها همچنان ترسناک هستند و در هر لحظه از بازی باید منتظر رخ دادن یک اتفاق غیر منتظره و هیجان انگیز باشید.

در بخش فضاسازی محیط نیز به طور مشخصی نورپردازی فضا نسبت به نسخه‌ کلاسیک تاریک‌تر شده و در این بازی شاهد جو تاریک و صد البته سنگین‌تری هستیم. به طور کلی، اکثر منتقدان بازسازی رزیدنت اویل 2 را یکی از بهترین نمونه‌های بازسازی در تاریخ بازی‌های ویدیویی می‌دانند که همزمان با حفظ ساختارهای کلاسیک رزیدنت اویل، در حد یک بازی موفق نسل هشتمی هم می‌درخشد.

این بازی جمعه همین هفته برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین پیش از این هم شاهد 2 ویدیو از 15 دقیقه ابتدایی شخصیت‌های کلیر و لیان در این بازی بودیم که از اینجا به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان