اجاره کلبه چوبی وسط جنگل

اگر شما هم مثل من دوست دارید تا لذت مسافرت به شمال کشور را در کلبه جنگلی بچشید و چند روزی در آرامش و سکوت باشید، این مطلب را از دست ندهید.

به یاد دارم زمانی که کارتون هایدی از تلویزیون پخش می‌شد، با چه شور و شوقی پای تلویزیون می‌نشستم تا هایدی را در منظره کوه‌های آلپ تماشا کنم. هنوز هم دوست دارم تا از نان‌هایی که هایدی داشت، امتحان کنم! اما فقط همین نیست؛ خیلی دوست داشتم تا یک روز در کلبه چوبی هایدی و پدربزرگ که وسط طبیعت زیبای کوه‌های آلپ بود زندگی کنم!

شاید باورتان نشود، اما هنوز هم این فانتزی همراه من است. البته که اکنون به جای کلبه چوبی در کوه‌های آلپ، یک کلبه چوبی وسط جنگل را ترجیح می‌دهم. شاید فکر کنید تمامی زیبایی‌ها تنها در کارتون و فیلم‌ها و لابه‌لای فانتزی‌های من وجود دارد، اما صبر کنید. شما واقعا می‌توانید یک کلبه چوبی وسط جنگل اجاره کنید و یک مسافرت رویایی و فانتزی تجربه کنید.

اگر شما هم مثل من دوست دارید تا لذت مسافرت به شمال کشور را در کلبه جنگلی بچشید و چند روزی در آرامش و سکوت باشید، این مطلب را از دست ندهید.

چرا که در این مقاله با شما در مورد اجاره کلبه چوبی وسط جنگل صحبت خواهم کرد.

کلبه چوبی

مرکز کلبه چوبی در ایران کجاست؟

چیزی در مورد اولسبلنگاه ماسال شنیده‌اید؟ شاید اسم این مکان بسیار دیدنی، کمتر به گوش کسی خورده باشد. اولسبلنگاه در جنوب ماسال قرار دارد و طرفداران آن اغلب کسانی هستند که علاقه‌مند به کلبه چوبی وسط جنگل هستند.

از ماسال به جاده ماسال_گیلوان شوید و راه دراز و پر پیچ و خم را پشت سر بگذارید تا به اولسبلنگاه برسید. به محض اینکه به این ییلاق برسید، کلبه های زیبا و دیدنی چوبی اهالی اولسبلنگاه شما را حیران می‌کند. جالب است بدانید که مردم این ییلاق اجازه ندارند با سیمان و سنگ چهره بکری که این روستا دارد را خراب کنند و به همین علت اولسبلنگاه به مرکز کلبه‌های چوبی تبدیل شده است.

اما فکر نکنید که کلبه‌های چوبی جای دیگری وجود ندارند، صبور باشید. جاهای دیدنی زیادی را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با اجاره کلبه جنگلی خستگی‌ها و هیاهوی زندگی شهری را به در کنید.

اجاره کلبه جنگلی در چمخاله

اگر اصالت و معماری یک بنا روح شما را تسلی می‌دهد، پس از کلبه چوبی‌های چمخاله غافل نشوید. به جرات می‌توانیم بگوییم چمخاله یکی از زیباترین مکان‌های شمال کشور است و اکثریت مسافران شمال جنگل و ساحلش را می‌شناسند.

کلبه‌های چوبی که در چمخاله وجود دارد، افراد با سلیقه‌های متفاوت را راضی خواهد کرد؛ چرا که کلبه‌های جنگلی چمخاله از هر لحاظی بی‌نظیر هستند و از ویژگی‌هایی مثل معماری اصیل شمالی، وجود حیاط اختصاصی و امکانات مناسب برخوردار هستند.

پلی پوشیده از درخت‌ها را تصور کنید که زمانی که روی آن راه می‌روید از لابه‌لای درختان رد می‌شوید و صدای پرندگانی که آنجا را برای آشیانه‌شان انتخاب کرده‌اند، روح شما را می‌نوازد؛ به نظر رویایی می‌رسد، این‌طور نیست؟ پارک جنگلی توسکا در چمخاله این تجربه بی‌نظیر را برایتان رقم خواهد زد. به همین خاطر توصیه می‌کنیم علاوه بر اجاره کلبه جنگلی در چمخاله به این پارک دیدنی هم سری بزنید. ساحل چمخاله را هم برای ویلا و خانه‌های کنار دریا از دست ندهید.

اجاره کلبه فوشه

فوشه محلی بی‌نظیر برای اجاره کلبه چوبی وسط جنگل

فوشه را که در چند کیلومتری قلعه رودخان قرار دارد، کمتر کسی می‌شناسد. این روستا با جنگل محاصره شده است و منظره‌های فوق‌العاده‌ای دارد که با وجود یک رودخانه این زیبایی چندین برابر شده است.

به شما قول می‌دهیم که می‌توانید کلبه رویایی خودتان را در فوشه پیدا کنید.

کلبه چوبی رویایی در جواهرده

تصور کنید در کلبه چوبی وسط جنگل نشسته‌اید و ابرها زیر پایتان هستند و شما با آرامشی وصف نشدنی به تماشای جنگل نشسته‌اید. بی‌نظیر است؛ مگر نه؟ آیا این صحنه برایتان تکه‌ای از بهشت را تداعی نکرد؟

پس جواهر ده را برای اجاره کلبه چوبی در وسط جنگل از دست ندهید؛ به خصوص که با وجود دریاچه قو جواهرده و رستوران‌های عالی برای غذاهای شمالی، تعطیلات و خاطرات تکرار نشدنی برایتان ثبت خواهد شد!

اجاره کلبه جنگلی در رامسر

اگر به رامسر سفر کنید، از تمامی زیبایی‌های شمال یک جا بهره‌مند خواهید شد. رامسر منطقه‌ای به نام اربکله دارد که شاید به جرات بتوان گفت زیباترین نقطه شمال است. شما می‌توانید با اجاره کلبه جوبی در اربکله و در بالای کوه یک جای دنج با خوراکی‌های خوشمزه داشته باشید.

کلبه جنگلی

سخن آخر

ما لیستی از محل‌هایی که می‌توانید یک کلبه چوبی وسط جنگل اجاره کنید و چند روزی از هیاهوی دنیا دور باشید و به فانتزی‌های دوران کودکی‌تان جامه عمل بپوشانید، معرفی کردیم.

البته جاهایی مثل جنگل ناهارخوران، تالش و اسالم نیز مکان‌های فوق‌العاده زیبایی هستند که شما می‌توانید کلبه‌های جنگلی زیبایی را پیدا کنید.

اما موضوعی که وجود دارد این است که نمی‌توان این همه راه رفت تا بلکه یک کلبه چوبی وسط جنگل پیدا کرد. برای آنکه سفر شما همان‌طور که دوست دارید، پیش برود و کلبه جنگلی مطابق با سلیقه‌تان در محل مورد علاقه‌تان باشد، بهتر است قبل از آنکه سفر کنید، اقدام به رزرو کلبه چوبی وسط جنگل کنید.

هر اندازه که سفر شما برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد، بیشتر به شما خوش می‌گذرد. شما می‌توانید برای اجاره کلبه چوبی وسط جنگل از طریق وبسایت اتاقک اقدام کنید:

https://www.otaghak.com/landing/cottage

وبسایت اتاقک ( (https://www.otaghak.com لیستی از بهترین کلبه‌های چوبی جنگلی را دارد که می‌توانید بسته به سلیقه و بودجه خودتان اقدام به رزرو کنید و مطمئن باشید که اقامت شما بدون هیچ مشکلی انجام خواهد شد و شما مستقیما به اقامتگاهی که رزرو کرده‌اید، می‌روید و برای پیدا کردن محل مورد علاقه‌تان علاف نخواهید شد.

شما می‌توانید در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد سفرتان و کلبه چوبی، از تیم اتاقک کمک بگیرید و سفر خوشی را برای خودتان رقم بزنید. تنها کافی‌ست وارد وبسایت اتاقک شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان