مدل بارانی ۲۰۲۲ با چند طراحی شیک و خاص

مدل بارانی 2022 با چند طراحی شیک و خاص

با نزدیک شدن به سال 2022 انواع مدل بارانی 2022 از سوی متخصصان مد و زیبایی معرفی شده اند و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از بین طرح های متنوع بارانی جدید طرحی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل بارانی 2022 شیک و زیبا

بارانی ها در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید استایلی خاص و جذاب داشته باشید بهتر است در انتخاب طرح و رنگ بارانی حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل بارانی 2022

طرح های بارانی کوتاه در سال 2022

بارانی های کوتاه از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب می باشند و اگر شما تمایل دارید استایلی خاص در روزهای بارانی و پاییزی داشته باشید بهتر است از این طرح بارانی در پوشش خود استفاده کنید.

بارانی های کوتاه را می توانید در پوشش تان با شلوار جین و کفش اسپرت و نیم بوت و … ست نمایید همچنین اگر قدی کوتاه یا متوسط دارید بهتر است از بارانی کوتاه در پوشش تان استفاده نمایید.

بارانی ها در انواع طرح های جلوباز و دکمه دار دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از بارانی پاییزه  در پوشش خود استفاده کنید. بارانی های دکمه دار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهری پوشیده تر داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می روند.

بارانی کوتاه بارانی دخترانه بارانی پاییزه 2022 مدل بارانی قهوه ای مدل بارانی مشکی بارانی شیک و قهوه ای بارانی با رنگ خنثی بارانی آبی بارانی دکمه دار مدل بارانی رنگ روشن بارانی قهوه ای روشن ست بارانی 2022 بارانی دخترانه و زنانه 2022 مدل بارانی 2022 طرح بارانی دخترانه 2022 مدل بارانی سبز 2022 بارانی دخترانه 2022 بارانی 2022

طرح های بارانی بلند در سال 2022

بارانی های بلند امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده اند و اگر شما تمایل دارید استایلی امروزی تر داشته باشید بهتر است از این طرح بارانی استفاده نمایید.

بارانی های بلند دارای رنگ های خنثی و روشن و تیره می باشند و اگر شما تمایل دارید بارانی که برای پوشیدن انتخاب می کنید به راحتی با سایر لباس هایتان ست شود بهتر است از بارانی با رنگ خنثی در پوشش خود استفاده نمایید. بارانی های رنگ روشن نظیر روشن و زرد و قرمز و سبز و آبی و … زیبایی خاص خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید استایل تان در یک روز پاییزی و غم انگیز برجسته تر به نظر برسد بهتر است از بارانی رنگ روشن در پوشش تان استفاده نمایید.

طرح بارانی 2022 بارانی زنانه و دخترانه مدل بارانی بنفش 2022 مدل بارانی بارانی شیک مدل بارانی جلوباز مدلهای بارانی صورتی 2022 مدل بارانی رنگ روشن مدل بارانی قهوه ای مدل بارانی بلند 2022 بارانی قهوه ای و بلند

بارانی های رنگ تیره نیز برای خانم هایی که تمایل دارند استایلی جذاب و پاییزی تر داشته باشند انتخابی مناسب هستند همچنین اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد پاییزی بدن تان را گرم نگه دارید بهتر است از این طرح بارانی ها در پوشش خود استفاده نمایید.

بارانی های آستردار نیز علاوه بر گرم نگه داشتن بدن در روزهای سرد پاییزی ایست خوبی دارند و باعث می شوند تا شما ظاهری ایده آل تر داشته باشید.

بارانی ها در انواع مدل های کلاه دار و بدون کلاه موجود می باشند که برخی از طرح ها دارای کلاه جداشدنی هستند و در صورت تمایل شما می توانید در روزهای آفتابی کلاه بارانی را جدا کنید و در روزهای سرد پاییزی نیز کلاه بارانی را نصب نمایید تا از باد و باران در امان باشید.

 مدل بارانی رنگ روشن مدل بارانی شیک 2022 طرح بارانی رنگ روشن 2022 بارانی زنانه شیک 2022 بارانی 2022 مدل بارانی 2022 بنفش مدل بارانی 2022 صورتی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع طرح های بارانی 2022 آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان