طرز تهیه حلوای به با طعم جدید و متفاوت

برای داشتن یک حلوای مجلسی متنوع باید در این بخش با طرز تهیه حلوای به همراه ما باشید. این حلوا با میوه به تهیه شده و عطر و طعم فوق العاده ای دارد.

طرز تهیه حلوای به با طعم جدید و متفاوت

اگر می خواهید یک حلوای سنتی خوش طعم و خوشمزه داشته باشید در این بخش با طرز تهیه حلوای به همراه ما باشید. این حلوای طعم بی نظیری داشته و یک دسر فوق العاده برای مهمانی های شما خواهد بود.

شیوه تهیه حلوای به

تهیه انواعی از حلواهای مجلسی با طعم های متنوع کار بسیار ساده ای است. شما در مطالب آشپزی آرگا می توانید با تهیه حلوای به، حلوا نوتلا و حلوا سنگ شکنو آشنا شوید. طعم این نوع حلواها فوق العاده جذاب و خوشمزه است.

مواد لازم

  • به: 800 گرم
  • نشاسته گل: 60 گرم
  • شکر: 2 لیوان سر خالی
  • پودر هل: 1/2 قاشق چای خوری
  • مغز گردو: 3/4 لیوان
  • پودر ژلاتین: 4 قاشق غذاخوری
  • کره: 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه حلوای به

طرز تهیه حلوای به

برای اینکه یک حلوای مجلسی با یک طعم جدید داشته باشید، ابتدا باید به را پوست بکنید. به را به صورت نگینی خرد کرده و درون یک قابلمه بریزید. در مرحله بعدی باید لا به لای به را مقداری شکر ریخته و به مدت چند ساعت درون یخچال بگذارید.

مدت زمان کافی برای آب انداختن به 8 ساعت است. بعد از اینکه به، خوب آب انداخت باید از یخچال خارج کنید و روی حرارت ملایم بگذارید. بعد از 2 ساعت به خوب پخته شده و نرم می شود. حالا با استفاده از یک گوشتکوب برقی خوب مواد را له کنید.

مواد باید مانند پوره شوند. نشاسته گل را به همراه یک لیوان آب درون کاسه ای ریخته و خوب حل کنید. بعد از حل شدن نشاسته را به مواد پوره ای اضافه نمایید. مواد را مجدد روی حرارت گذاشته تا به غلظت کافی برسد.

بعد از غلیظ شدن و تغییر رنگ دادن مواد، پودر هل را به همراه مقداری گردوی خرد شده به موادتان اضافه کنید. مواد را مخلوط کرده تا ترکیبی یکدست داشته باشید. در ادامه این مرحله از طرز تهیه حلوای به باید ژلاتین را به همراه مقداری آب روی حرارت کتری بن ماری کنید.

ژلاتین را اضافه کرده و به همراه کره به خوبی ترکیب کنید. بعد از اینکه مواد پوره ای شما کاملا یکدست شد، می توانید مواد را از روی حرارت بردارید. درون یک ظرف مقداری آب سرد ریخته و بعد آب را خالی کنید. حالا مایه حلوا را درون ظرف ریخته و پهن کنید.

مراحل تهیه حلوای به

حلوا را به مدت 6 ساعت درون یخچال گذاشته تا بافتی منسجم و محکم داشته باشد. روی این حلوا را می توانید با پودر پسته، نارگیل و … تزئین کنید. این حلوا را می توانید برای پذیرایی در مجالس و مهمانی های خود نیز استفاده نمایید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 12 کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان