برتونه جی‌بی ۱۱٠؛ هیولای سبز جاده‌ها (+عکس)

جی‌بی ۱۱٠، جدیدترین شاهکار برتونه، با موتور قدرتمند ۱۱۴۲ اسب بخاری و طراحی آیرودینامیک خیره‌کننده، استانداردهای جدیدی در صنعت خودروهای سوپر اسپرت تعیین کرده است. این خودرو با تولید محدود، به یک کالای کلکسیونی تبدیل خواهد شد.

عصر ایران - شرکت برتونه با رونمایی از خودروی هیبریدی جی‌بی 11٠ در نمایشگاه تاپ مارکز موناکو، فصل جدیدی از شکوه صنعت خودروسازی را آغاز کرد.

این خودرو که نخستین حضور برتونه در عرصه خودروهای فوق‌العاده پرشتاب محسوب می‌شود، تلفیقی از تکنولوژی پیشرفته و هنر بی‌نظیر است.

جی‌بی 11٠ با تولید محدود تنها 33 دستگاه، نمادی از تعهد این برند به منحصر‌به‌فرد بودن و شخصی‌سازی است. طراحی آیرودینامیک و روان این خودرو با موتور 10 سیلندر 5.2 لیتری توربودوقلو با قدرت خیره‌کننده 1142 اسب بخار همراه شده است.

این خودروی پیشگام همچنین با استفاده از سوخت تولیدشده از ضایعات پلاستیکی، رویکردی نوآورانه در حوزه پایداری را ارائه می‌دهد. جی‌بی 11٠ با ترکیب عملکرد بالا، زیبایی و آگاهی زیست‌محیطی، نشان‌دهنده بازگشت پیروزمندانه برتونه و جشن یک قرن میراث خودروسازی است در حالی که مرزهای مهندسی مدرن را جابه‌جا می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان